Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Vad är den största skillnaden på dem? tycker de ser ganska lika ut (fast jag ahr ju väldigt dålig koll på selar med..) ska bära en 3 månaders i den.. någon som sytt båda och vet vilken som är enklast? är inte så jätte duktig på o sy =)

och vad ska man använda för tyg?
Tack!
Användarens profilbild
Av Isanna
Selen har väl spännen och så? Det har inte en mai tai, den knyter du. Jag har en (2) Knyttet och K Meitai sydd av henne själv, den kan du få prova om du vill så kan du få känna lite. Kommer du på fredag?
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
aha på det viset.. är den lätt att sy? har sett att många tycker det, men det beror ju på hur van man är *L*

Isanna: är det middagen utan barn på fredag? nä då kommer jag inte.. kan (eller vill) nog inte lämna bort min lilla älskling än =) och så är jag helt pank några dagar till tills fp kommer =)
du vet inte om det är nåt tal om sjalträff snart? annars får jag nog ta o träffa dig på stan, om du har tid ngn gång! verkligen dags att byta upp sig! :D
Användarens profilbild
Av Isanna
MammaTillFelicia skrev:aha på det viset.. är den lätt att sy? har sett att många tycker det, men det beror ju på hur van man är *L*

Isanna: är det middagen utan barn på fredag? nä då kommer jag inte.. kan (eller vill) nog inte lämna bort min lilla älskling än =) och så är jag helt pank några dagar till tills fp kommer =)
du vet inte om det är nåt tal om sjalträff snart? annars får jag nog ta o träffa dig på stan, om du har tid ngn gång! verkligen dags att byta upp sig! :D
Många säger att de är lätta att sy och det är många som har gjort det. Men jag blir aldrig nöjd när jag syr själv även om jag kan, så jag köper hellre. :lol: Hemsydda MT:S brukar vara hyfsat billiga, så du kan ju alltid sätta ut en annons på köpes.

Vi kan väl dra ihop en sjalträff till veckan! Fixar det på fl jag! Annars får du och jag ses över en fika på stan!
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
Isanna skrev:
MammaTillFelicia skrev:aha på det viset.. är den lätt att sy? har sett att många tycker det, men det beror ju på hur van man är *L*

Många säger att de är lätta att sy och det är många som har gjort det. Men jag blir aldrig nöjd när jag syr själv även om jag kan, så jag köper hellre. :lol: Hemsydda MT:S brukar vara hyfsat billiga, så du kan ju alltid sätta ut en annons på köpes.

Vi kan väl dra ihop en sjalträff till veckan! Fixar det på fl jag! Annars får du och jag ses över en fika på stan!

JAAA! det låter helt underbart! *känner enormt behov av att känna på din easycare, NU* :D
Användarens profilbild
Av Isanna
MammaTillFelicia skrev:
Isanna skrev:

JAAA! det låter helt underbart! *känner enormt behov av att känna på din easycare, NU* :D
:rofl:
Användarens profilbild
Av zandrama
Meitaier är rätt lättsydda, fast lite pilliga, så tålamod och att vara hyfsat pigg rekommenderas.

IsakA-selen påminner väldigt mycket om en Sutemi-sele (kika hos www.stellaris.se) och är inte heller särskilt svår att sy, men också pillig. Något pilligare än en MT skulle jag säga, framförallt får man tänka lite vad det gäller banden och så.

Eftersom min IsakA inte är klar än kan jag inte uttala mig och avlastning och sådär.
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
Tack för svar =) tror det lutar åt en maitai då! men det där med tålamod var ju sämre, det har jag tyävrr inet så mycket av =) men det är ju kul att använda något som man gjort själv..
eller så kanske jag ska följa isannas råd om att se om någon vill sy en åt mig mot lämplig betalning =)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?