Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Luna
Har en Hokus Pokus matstol som jag funderar på om det går att fräscha till. Plasten på sittdynan har spruckit och jag funderar helt enkelt på att skruva isär och sätta på vaxduk eller något. En sån här stol skulle ju kunna hålla i evigheter om det inte vore för sitsen.

Nån som gjort det eller har ideer på hur jag ska gå till väga?
Användarens profilbild
Av Kusmi
Har inte gjort det men går det att skruva isär hade jag gjort det och kollat hur dynan sitter och går det inte att skruva isär hade jag satt fast ny vaxduk ändå utanpå.
Användarens profilbild
Av Maerion
Min syrra klädde om deras gamla, hon skruvade bara isär och klämde fast tyget, utan att limma eller någonting. Det blev jättefint!
Användarens profilbild
Av Bina
Jooo men visst var det nån som gjorde det här på forumet och lade ut en bild på läckerheten?!!
Användarens profilbild
Av smurfis
Bina skrev:Jooo men visst var det nån som gjorde det här på forumet och lade ut en bild på läckerheten?!!

Jag vill verkligen minnas en urläcker med döskallar på! :D :rock:
Användarens profilbild
Av Mammut
Jo, men det är som sagt bara att skruva isär sidorna och ta loss "brädorna" med tyg/vaxduk på. Har sett att man kan nita fast det nya tyget, men det kanske inte behövs om man kan klämma!?
Användarens profilbild
Av He.ma
Jag klädde om våran. Hade funderat på det bra länge trodde att de skulle vara krångligt men icke :D det gick över all förväntan så nu ska jag "låna" svärföräldrarnas stol (som är trasig i "tyget") och fixa till den oxå :wink: ska kolla om jag hittar nån bild på stolen. Lycka till!!
Användarens profilbild
Av norkmedoo
ta en snygg vaxduk, lägg räta mot räta och sy tre påsar,
alltså öppet i ena änden så du kan stoppa i sitt- och ryggdelarna
och skruva sen ihop *tadaa* :wink:

Bild
Användarens profilbild
Av Luna
TACK för bilderna He.ma och norkmedoo! :D Nu blev jag inspirerad att fullfölja tanken. Känns som plasten i Hokus Pokus matstol aldrig kan gå sönder. Kul att veta att det går att göra något utan att behöva slänga den.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?