Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Cinnamon skrev:Mycket snyggt!Det är bävernylon, ett av mina absoluta favvismaterial!! Lätt att sy i och tål det mesta![]()
Du, barnvagnsregnskyddförvaringspåsen, vad har du sytt i för material och hur? Den som finns till vagnen jag lånat är trasig i sömmen och det vore ju praktiskt att ha en hel och kul om jag fick lämna tillbaka vagnen med en snygg och hel barnvagnsregnskyddförvaringspåse.
Elin G skrev: Snyggt. Hur har du gjort amningstoppen?Jag klippte bara av framstycket ungefär där (jag tror) bysten slutar och sydde dit mudd som jag satte tryckknappar i. Annars är den sydd som en vanlig trikåtröja.
boosten skrev:Oooo men VAR har du hittat det vattensjalstyget!? Shocked Love! Det är ju MIN färg! WinkUhm, bra fråga.. mins faktiskt inte riktigt om jag ska vara ärlig men jag tror att det var i Sickla. Är det Tygvaruhuset som ligger där eller heter butiken något annat? *fundera*
Liten vus skrev:PM:ar..boosten skrev:Oooo men VAR har du hittat det vattensjalstyget!? Shocked Love! Det är ju MIN färg! WinkUhm, bra fråga.. mins faktiskt inte riktigt om jag ska vara ärlig men jag tror att det var i Sickla. Är det Tygvaruhuset som ligger där eller heter butiken något annat? *fundera*
Jag har kvar den andra (det går ju ut två sjalar på en tygbredd så jag sydde båda), om du är intresserad? Den är 70*210 cm (om jag mins rätt).
Josefina skrev:Kolla på krabat, har hört att dom ska ha. Deras butik på kungsgatan (korsningen drottninggatan) ska vara störst, så kolla där. Annars kan du ju leta upp skallror på secondhand och slakta dom eller nått.Jag köpte skallror på krabat, men de hade bara såna klassiska mässingsskallror, och de låter inte så jättemycket när man packar in dem. Men det funkar.
jazoo skrev:Jag har precis kollat in din blogg - du är ju helt galet produktiv människa! Vilka fina saker du gör! Din lilla bäbis kan skatta sig lycklig när h*n kommer, som får så fina saker av sin mamma! *impad*instämmer oj oj
Nu har jag äntligen kommit mig för att s[…]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?