Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av smurfis
annelie skrev:
smurfis skrev:
annelie skrev:
smurfis skrev:Underbart läcker! :shock: Avis som tusan! Vill inte klippa i min bit jag har kvar, annars hade jag försökt mig på en likadan! :rock:
Jag tänkte sätta igång med en till storebror nu idag, åker ju till fjällen på lördag.

Men "min" tygaffär skroten hade fått in ny döskallefleece enligt reklam i lokaltidning. Ska jag fixa lite åt dig?

:shock: Vad gulligt av dig! :D
Frågan är om jag har tid att sy.. tänk om det bara blir liggandes och ger mig dåligt samvete.. :? :oops:
Får jag fundera en stund? :D

herregud ja, just nu nu hinner jag inte eftersom vi åker på lördag men efter vecka 7 har jag all tid (jaja tills jag börjar jobba 14 mars i alla fall)

Tack snälla du! Då har jag lite tid på mig! :D
Användarens profilbild
Av Kusmi
Jättefin!
Användarens profilbild
Av Elin G
Vilken fin. Vad har du använt för mönster?
Användarens profilbild
Av aspen
Elin G skrev:Vilken fin. Vad har du använt för mönster?
jag har ritat av hennes i bomull som jag köpte från nån sida, vilken det nu var. den är beigerandig i alla fall
Av Aelia
Jätte fin :lol:
Användarens profilbild
Av MammaTillFelicia
kanonfin! täntke sy en jag med, men jag ringe min mamma så fick hon sy en istället *L* himla bra mössa iaf!
Användarens profilbild
Av sacha42
vad fin den var :D
Användarens profilbild
Av aspen
Taack alla! :D Nu är vi hemma från fjällen där vi hårdtestat den. bara sista dagen då det blåste åkte luvan på oxå, annars har den hållit för kylan. Och inget krångel med halsdukar eller liknande. Perfekt! :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?