Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Annika80
Åh nu råkade jag fastna i lappträsket igen, och tygberget här hemma har minskat liiite. Har ju inte köpt något av tygerna utan fått de flesta av mamma.

Bild
Det blev ett lapptäcksöverkast till vår gästmadrass, som senare ska stå i barnens lekrum (när vi har flyttat).
Har inte fodrat den och fixat baksida än.
Många lappar blev det, rättare sagt 240st. Och jag höll på att ge upp några gånger när alla lappar skulle sys fast i varandra, sååå tråkigt och enformigt.

Bild
Och så ett litet docklapptäcke. jag ville prova om det gick att "skriva" på det, och det gick (lite fel blev det vid nån bokstav men men)
Till systerdottern som fyllde 2 år igår på Alla :heart: dag.
Då jag och sambon förövrigt firade 7 årig förlovningsdag.
Användarens profilbild
Av Stream
Tjusigt! Och vilket jobb! Vad läckert med ränderna och bokstäverna på det lilla :D
Användarens profilbild
Av Kusmi
Vad häftigt med de fina bokstäverna. Det finns värre träsk än lapptäcksträsket!
Användarens profilbild
Av Luna
Va fint! Hur gör du? Har du sån däringa kniv, matta och linjal?
Fru Längtan skrev: Det finns värre träsk än lapptäcksträsket!
Menar du sjalträsket eller det med tygisar då? :wink:
Användarens profilbild
Av Annika80
Luna skrev:Va fint! Hur gör du? Har du sån däringa kniv, matta och linjal?
Fru Längtan skrev: Det finns värre träsk än lapptäcksträsket!
Menar du sjalträsket eller det med tygisar då? :wink:
Nej tyvärr äger jag varken skärmatta eller rullkniv (vill HA!) så därför är lapparna rivna ( i trådriktningen) men passformen mellan dem är heller inte perfekt överallt.
Användarens profilbild
Av Luna
Annika80 skrev:Nej tyvärr äger jag varken skärmatta eller rullkniv (vill HA!) så därför är lapparna rivna ( i trådriktningen) men passformen mellan dem är heller inte perfekt överallt.
Jag HAR rullkniv men syr inte lapptäcken just nu. Det är trevligt när inte passformen är perfekt tycker jag.
Användarens profilbild
Av ZaZi
Luna skrev:
Annika80 skrev:Nej tyvärr äger jag varken skärmatta eller rullkniv (vill HA!) så därför är lapparna rivna ( i trådriktningen) men passformen mellan dem är heller inte perfekt överallt.
Jag HAR rullkniv men syr inte lapptäcken just nu. Det är trevligt när inte passformen är perfekt tycker jag.
Håller med Luna! Det är trevligt med lite sköna avvikelser :wink: . Perfekt är tråkigt :D
Men jisses vilket tålamod du har :shock: 240 lappar!!! :urule: visserligen har jag också sytt ett lapptäcke eller två i mina dar... men med betydligt större lappar. (och det var innan Signe gjorde entré på arenan :lol: )

Snyggt jobbat! :D
Användarens profilbild
Av Bina
Wow!! vilken energi du har!!

flytta? :shock:
Användarens profilbild
Av Luna
Annika80 skrev:Nej tyvärr äger jag varken skärmatta eller rullkniv (vill HA!)
Du, jag såg en skärmatta i A4-storlek för 19 kr på vårat NETTO idag. Ska jag köpa en till dig i nästa vecka? Försökte skicka pm men det gick inte.
Användarens profilbild
Av Annika80
Luna skrev:
Annika80 skrev:Nej tyvärr äger jag varken skärmatta eller rullkniv (vill HA!)
Du, jag såg en skärmatta i A4-storlek för 19 kr på vårat NETTO idag. Ska jag köpa en till dig i nästa vecka? Försökte skicka pm men det gick inte.
Hej, det kom 2 pm, men jag kunde inte svara. ja köp du gärna en, bättre med en liten en ingen :wink: .
Så får vi göra upp det när vi träffas nästa gång. har ju kläder till din tjej med.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?