- ons feb 14, 2007 10:38
Är det svårt att sy om sufletten på en vagn??
Mamma till 5 små gullungar*love you*
Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
pejgan skrev:jag bara knölade in alls och sydde så nära bågen det gickJag kanske ska drista mej till att testa det jag också...det KAN gå...
Alven skrev:Oj, jag undrar detsamma... jag har just köpt en Emmaljunga från millenniumskiftet nånstans (ser ut som en Brio Race typ) med ganska solblekt suflett och allmänt tråkigt och smutsigt tyg. Det på själva sittdelen kunde man ta loss och tvätta (eller i alla fall ta loss, jag chansade och kastade det i maskinen och det verkar ha funkat). Den kostade 300 kr, så kan jag få till tyget vore det ju en kanonvagn!Är det en EC 1 eller EC Sport? I så fall går det att ta loss hela sufletten (med metallbågarna då) och böja till den lite och slänga in hela alltihop i tvättmaskinen. Jag har gjort det flera gånger när jag köpt beg. Emmaljunga, och just den modellens suflett är bara nitad i sidorna och har samma yttertyg som innertyg så jag sprättade upp den sömmen som fäster den stoppade kanten ytterst och vände sen hela tyget så innererytyget kom ytterst och det solblekta kom innåt. Sydde ihop och nitade om fästena och så såg vagnen ok ut igen.
Och hon slängde med en ratt också till Davids förtjusning...
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?