Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mammut
Har hängt här och blivit såå inspirerad av ert pyssel! Har bestämt mig för att testsy en Mei tai bl.a. Hur som helst, jag gled in på Ohlssons tyger för att reka lite...Hittade massor med fina tyger!! MEN kunde inte bestämma mig för att köpa något! :roll:

*Bl.a. ett jättefint ullfleece-tyg som jag blev jätteglad över att hitta, men vad ska jag sy av det??? Det kändes helt klifritt och var rätt tjockt, men ändå smidigt. FIIINA färger! Tänkte på nåt åkpåseaktigt, men det är väl inte så aktuellt för aprilbebis....? Vad tror ni om blöjbyxor?? Om man ullkurar? :mitvit:

*Det fanns också mycket fina gardintyger, tex i lin, passar det för Mei Tai?
Har hittat världens finaste påslakan på åhlens som jag tänkte sy en Mei Tai av, är det för tunt med lakansväv? Och OM det är för tunt, kan man inte bara göra allt dubbelt? (även axelbanden, som ska vara breda). Och sen fodra sittdel och midjebälte med fleece? Även lin kan ju vara lite glest, kan man köra det dubbelt?? :mitvit:
Hjälp vad mycket frågor!! hoppas nån orkar svara..... :blahblah: :help:
Användarens profilbild
Av Asereht
Ang ullfleecen så tycker inte jag att en åkpåse/sovsäck är en dum idé alls. Jag minns så väl när jag stod vid valborgsbrasan iförd täckjacka och min lille aprilis låg med fleeceoverall nedbäddad i vagnen under ullfleece, fäll och vindskydd. April är en sån där månad då det börjar bli varmt på dgarna men kvällarna fortfarande kan vara rätt så bitiga. :)

När det gäller MT så skulle jag vilja svara typ "ja" på alla dina frågor och funderingar men jag är ingen expert. Har aldrig sytt en bara burit i några olika. Du får säkert mer matnyttiga svar snart. :)
Användarens profilbild
Av Mammut
Nu har jag handlat! Var inne på Åhlens och frossade i tygrean igår (30% på reapriset). Och jag gjorde slag i saken och köpte det underbara påslakanet! :app: Idag gick jag förbi, eller snarare IN igen och nu är det 50% :whut: på rean!! Först blev jag förb- för att jag handlat allt tyg dan innan sänkningen :roll: men sen kom jag ju på att jag kunde ju köpa lite MER! :hellu: Så det blev mer tyg plus en massa kläder till barnen och lite inredningssaker! Urbilligt! Så nu blir det två Mei tais, väska, blöjfodral och andra bebissaker, och nåt till stortjejerna....
Jag har inte tid att ha födelsedagskalas i helgen.... :wink:
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Mammut skrev:Nu har jag handlat! Var inne på Åhlens och frossade i tygrean igår (30% på reapriset). Och jag gjorde slag i saken och köpte det underbara påslakanet! :app: Idag gick jag förbi, eller snarare IN igen och nu är det 50% :whut: på rean!! Först blev jag förb- för att jag handlat allt tyg dan innan sänkningen :roll: men sen kom jag ju på att jag kunde ju köpa lite MER! :hellu: Så det blev mer tyg plus en massa kläder till barnen och lite inredningssaker! Urbilligt! Så nu blir det två Mei tais, väska, blöjfodral och andra bebissaker, och nåt till stortjejerna....
Jag har inte tid att ha födelsedagskalas i helgen.... :wink:
:vågen: Vad kuuul! Ni får nog skippa kalaset :wink:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?