Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Någon som råkar känna till en hemsida med stickbeskrivningar? (gratis)

Jagar i första hand en beskrivning på en enkel bebiskofta.
Användarens profilbild
Av Gullan
http://www.garnstudio.com har hur mycket som helst :) Det finns på fler ställen också, bara att googla på gratis stickmönster eller free knitting pattern så får man massor av svar... blir förvirrande till slut och det slutar med att man läser en massa mönster...
Användarens profilbild
Av Vinterdrake
Gullan skrev:http://www.garnstudio.com har hur mycket som helst :) Det finns på fler ställen också, bara att googla på gratis stickmönster eller free knitting pattern så får man massor av svar... blir förvirrande till slut och det slutar med att man läser en massa mönster...
Tack! Ska kika där!

Jo jag började med att googla men fick så himla många träffar och allt blev en enda röra och det mesta var typ tidningar och garnaffärer... Så jag gjorde det enkelt för mig och frågade här. 8)
Användarens profilbild
Av Gullan
Ja... snabbaste svaren är oftast här... får tipsa April om att försöka slå ut Google... "mammor ger svar" i stället!
Användarens profilbild
Av Vinterdrake
Gullan skrev:Ja... snabbaste svaren är oftast här... får tipsa April om att försöka slå ut Google... "mammor ger svar" i stället!
:lol: Precis! :tumup:
Användarens profilbild
Av edpix
Jag får också tacka!
Användarens profilbild
Av anilov
Ett inte lika gratis tips är att "Sticka till barnen" av Inger Fredholm ligger ute på en Traderaauktion som avslutas i övermorgon. Bästa stickbeskrivningarna på barnkläder :tumup:

Annars finns det gratis beskrivningar på www.knitty.com, men just barnplaggen är rätt trista. Det enda roliga jag hittat där är en munkjacka med randiga ärmar, finns på arkiv.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?