Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Annika80
finns i senaste numret av föräldrar och barn, en variant med "öppen" rygg och en knapp högst upp.
Jag ska nog prova att sy en enligt det mönstret också kanske :roll: , fast jag gillar "stängd" rygg bäst.
Såg ett fint tyg på rea idag som jag nog måste köpa en bit av imorgon...
Användarens profilbild
Av florin
Hur menar du med öppen och stängd rygg? Själv tycker jag att den klänningen är väldigt stängd :? Visst den går att öppna men när man har den på sig så är den ju stängd och täcker överkroppen...
Användarens profilbild
Av aspen
florin skrev:Hur menar du med öppen och stängd rygg? Själv tycker jag att den klänningen är väldigt stängd :? Visst den går att öppna men när man har den på sig så är den ju stängd och täcker överkroppen...
tror hon menar öppen; mitten sätts ihop med en knapp, och stängd; mitten är ihopasydd.
var det så annika? :?:
Användarens profilbild
Av Annika80
annelie skrev:
florin skrev:Hur menar du med öppen och stängd rygg? Själv tycker jag att den klänningen är väldigt stängd :? Visst den går att öppna men när man har den på sig så är den ju stängd och täcker överkroppen...
tror hon menar öppen; mitten sätts ihop med en knapp, och stängd; mitten är ihopasydd.
var det så annika? :?:
Precis! Stängd alltså ihopsydd i ryggen
Användarens profilbild
Av florin
Ok, då är jag med :D Modellen i tidningen var för den delen väldigt söt och superenkel att sy :D

När jag tänker öppen i ryggen så korasr banden bak i ryggen och det blir öppet över rumpan och stor del av ryggen, dvs man måste ha något under...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?