Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Jenny
Har en Ulli 5,2 liggandes här som jag bara inte kommer mig för att sälja, har haft annons ute flera gånger men tagit bort den igen :oops: Men det känns så dumt att den bara ska ligga - så vad ska jag göra med den? Den är alltså 5,2 + lite grann så frågan är om man ska göra en ringsjal+kortsjal ELLER det lite mer vågade - försöka sig på att sy en MT av den? Det kan ju bli hur läckert som helst - och i värsta fall kan man ju alltid färga den eller hur?
Så vad säger ni? :help: :help:
Användarens profilbild
Av sacha42
En UlliMT :loving:
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Varför inte börja med att göra en ringsjal - snabbt o enkelt gjorto en rätt "säker"sak att göra, blir liksom inte fel.
Sen, när sjalen redan är kapad - DÅ är det fritt fram för MT experiment 8) (ja, man får nog lov att blanda upp med lite annat tyg också....) 2 i 1 liksom.... :wink:
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Jag hade ju såklart gjort en MT :wink:
Användarens profilbild
Av Nova
Jag skulle ha gjort en MT
eller en snygg ringsjal och en bärpåse.

Lycka till! :D
Användarens profilbild
Av zandrama
MT! :app:
Användarens profilbild
Av Kajsabajsa
Jag gjorde en MT av min Paris och det har jag aldrig ångrat.

Skönare och mer avlastande bärdon har jag aldrig provat :heart:

Så jag röstar apselut för en MT :D
Av Jenny
Ja det får nog bli att jag vågar sätta saxen i på riktigt! Har sytt en MT av pearl idag och det var tokskönt så min gosiga Ulli borde vara ännu bättre :D
Tack för hjälpen mina kära vänner!

Vilken uppdatering! Grattis! :loving:

Nu har jag äntligen kommit mig för att s[…]

Virkhjälp sökes!

Sjalbarn är bäst :heart: Verklige[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?