- lör dec 30, 2006 19:54
Barnen var bortlämnade hos svärmor igår för att vi skulle kunna gå ut och äta. När vi kom tillbaka så sa svärmor (helt apropå) att hon hade massa mönster som hon hade sytt kläder till min svägerska efter när hon var liten (början 70-talet alltså). Du får gärna låna några mönster om du vill sa hon!! ÅÅÅÅÅH! Hur häftiga mönster som helst. Nu gäller det bara att göra en djupdykning i tyglådan (ooops, tyglådorna) och se vad jag kan tota ihop.
Jag blev SÅ inspirerad. Dessutom så har jag en plan på att förbättra de där wipees-and-diapees som jag har sytt sedan tidigare. Får återkomma med bildbevis när jag har presterat något, men just nu önskar jag mig bara en hög extratimmar så att jag kan få sitta och sy!
Sydde visserligen en bärpåse på beställning och förlängde en t-shirt till en långärmad igår, men jag vill sy MER! Någon som har lite tid över??
//Kaja
Jag blev SÅ inspirerad. Dessutom så har jag en plan på att förbättra de där wipees-and-diapees som jag har sytt sedan tidigare. Får återkomma med bildbevis när jag har presterat något, men just nu önskar jag mig bara en hög extratimmar så att jag kan få sitta och sy!
Sydde visserligen en bärpåse på beställning och förlängde en t-shirt till en långärmad igår, men jag vill sy MER! Någon som har lite tid över??
//Kaja