Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av lenaj
Jag hittade något gammalt vindtät tyg här hemma, och tänkte att det passade bra på booties.
Så jag sydde et par såna, men blev inte helt nöjd, dom är ju tråkiga i färgen!! :? Bara grå...
Men dom når upp till knärna, är fodrade med tjock fleece, och det är god plats til fötterna, så jag tror at dom är varma och sköna, och det är väl det som räknas i första hand... Sen var det ju enkelt, så då kan jag sy några roliga nästa gång. :D

Bild
Användarens profilbild
Av Isanna
Smart idé! Finfina!
Användarens profilbild
Av lenaj
Isanna skrev:Smart idé! Finfina!
Tack!!

Jag måste fråga! Hur har du gjort det ursnygga julkortet???? Det där måste du ha gjort själv helt från scratch eller??
(Ligger lite efter med julkortet här...)
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Tycker dom ser jättefina ut jag! :tumsup:
Användarens profilbild
Av mama sara
nämen - precis vad jag tänkte häromdagen att det borde finnas! fast jag kan ju garantera att de inte hade blivit så fina om jag hade gjort dem.. har du några tips på saker som man ska tänka på eller är det precis så straight forward som det ser ut??!!
Användarens profilbild
Av lenaj
mama sara skrev:nämen - precis vad jag tänkte häromdagen att det borde finnas! fast jag kan ju garantera att de inte hade blivit så fina om jag hade gjort dem.. har du några tips på saker som man ska tänka på eller är det precis så straight forward som det ser ut??!!
det finns at köpa också.
Dom är urcoola, men lite dyra tror jag.

http://www.stonz.ca/

Annars så är det jätteenkelt. :D Mina är inte snygga, men dom funkar.
Mät hur högt du vill dom ska gå, mina går til knärna ungefär. Och så ca hur stora fötter som ska vara i dom ;) Men allt är på ett ungefär. Dom är lite stora, och det tycker jag är bra, för då blir det plats till kläder och är luftigt samtidigt. Och sen gjorde jag yttertyget lite större än fodret. Sydde ihop dom var för sej förste och sen så sydde jag i hop dom längst upp samtidigt som jag gjorde plats för snöre/snodd att strama med.
Nästa jag ska göra ska jag göra lite med åt stonz-hållet.
Användarens profilbild
Av mama sara
vad hade jag gjort utan bra tips såsom detta? jag hade aldrig vetat att produkten fanns, o inte vad jag skulle söka efter namnmässigt.. Tusen tack för råden, kanske det blir tossor till min lilla loppa med.

*kanske ska jag låta dem gå upp till rumpan, kanske ullfodra? det blåser ju väldeliga i helsingborg..* :roll:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?