Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

jag såg din underbart fantastiskt fina plyschoverall som du lagt in en bild på i köpes/säljessnacket och blev kär! :love: :love: :love:

Jag bara måste försöka sy en sådan, men det bli ju enklare om jag får tag på ett mönster. Har du ritat själv eller har du tips om ett bra mönster? Snälla, hjälp! :?: :lol:
Användarens profilbild
Av solanna
Tackelitack! :D

Tyvärr ser ju böckerna inte ut att vara så lätta att få tag på längre. Men jag får väl rita själv i värsta fall. Det såg ju inte så komplicerat ut och storleken kan man ju mäta mha andra plagg som jag har.

Men jag ska självklart leta efter böckerna. Vore verkligen kul att ha så om någon har tips om var man kan hitta dem så får ni gärna hojta till!
Användarens profilbild
Av miso
Här är en jättebra länk för antikvariat på nätet
http://www.martling.pp.se/antikvariat.htm
Gå in på de stora logotyperna till att börja med.

Jag har också sytt en del ur Sy till barnen 0-4 år och de mönstren är bara så bra. Passformen är oslagbar och gillar man retrokläder så blir man lite småkär i hela konceptet med manchester och psykadeliska quiltade svampar... :)

Tillägg: här finns boken också på biblioteket
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?