Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av funshine
Sambon undrade för några dagar sedan om jag inte kunde sy några gardiner. Tanken har ju slagit mig med nu när vi äntligen har fått upp fönsterfoder och målat dem. (Vi köpte huset för 3-4 år sedan. :oops: ).

Så jaha iväg till skroten och inhandla tyg. Mäter räknar mäter igen och syr. När jag ska hänga upp gardinen upptäcker jag dock att den är för smal. :cry: Så köksgardinen hamnar i vardagsrummet som har ett smalare fönster.Under tiden har jag plockat fram juldukarna och hittat ett annat jultyg som jag har glömt bort att jag har. Detta tyg får alltså bli den nya köksgardinen. Syr en ny gardin och hänger upp. Syr sedan en till andra köksfönstret som visar sig vara en dm kortare än den första gardinen. :evil: AARGH! Tur att det blev tyg över. Bara att börja om igen och göra en ny gardin i RÄTT längd. Nåja nu sitter iaf gardinerna uppe. Och jag börjar bli väldigt snabb på att sy gardiner. :lol:

Ingen som vill ha en överbliven julgardin? :wink:
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Hehe, ja gardiner är nästan så där att man tänker: det är ju så lätt att jag gör det på en handvändning (kommer på idén en timme innan middagen typ :roll: ) Jag minns en jul då jag var gravid med Edith och kolossalt trött hela tiden. Jag skulle sy julgardiner till vardagsrummet. Vanliga enkla längder. Och så lyckades jag fålla fel (tyget hade ingen avigsida) så jag fållade åt olika håll upptill och nedtill. TVÅ GÅNGER :shock: :evil: Tillslut bara satt jag och grät vid symaskinen... :oops:

Skönt att ditt tyg räckte iaf! :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?