Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av mammahumla
Ja det verkar jag inte vara ensam om att vilja göra. ;-)

Först vill jag säga hej... igen. Nu är jag tillbaka igen med en liten Folke som hunnit bli tre veckor gammal! Både han och jag trivs ypperligt med Hug-a-buben men jag känner att jag vill ha något smidigare för de där kortare förflyttningarna. Främst inomhus då... när storasyster kräver hjälp omedelbums samtidigt som Folke vill vara i famnen osv... inte alltid läge att börja sno på mig buben då. ;-)

Surfade runt länge och väl och jämförde ringsjalar både här och där, blev tokkär i den smällorange Hipstaren inne på Stjärnbarn men blev lite snål... och det slutade med att jag beställde två ringar från Minimundus istället. Så nu ska jag leta reda på lämpligt tyg.

Så nu vill jag höra... vad ska jag satsa på för tyg? Jag är textillärare så jag har rätt bra koll på olika kvaliteer och material. Borde jag leta efter något särskilt tycker ni eller fungerar det med vanlig lakansväv? Har någon använt Minimundus ringar, vilken tygkvalitet passade i så fall dem?

Tacksam för alla råd!
Användarens profilbild
Av Tiz
Grattis till bäbisen!!

Jag har en ringsjal av tyg som liknar vanlig lakansväv och den är stadig och bra.

Inte mycket till råd men jag ville mest gratta ;)
Av Xera
Hejsan !

och grattis till bebben.

Jag har itne så mycket svar att komma med heller eftersom jag är helt ny på det här med sjalbärande.

Däremot så hade jag samma fråga som du.

Jag belv oxå lite snål när jag tittade runt så det blir nog till att sy en själv. men vilket tyg ska man använda sig av ?
Användarens profilbild
Av April
Grattis till lilla Folke!

Om jag varit som du hade jag satsat på ett tyg som var lite "stretchigt" på diagonalen (fast ändå stadigt :roll:), som de diagonalvävda sjalarna... Jag hade nog satsat på lite "bättre" tyg än just lakansväv, för då kan du bära längre i den sedan...

Finns det någon som kan förklara tyg bättre än jag? :-D

Kram
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?