Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av TygTiger
Jag håller på att sy en lång trikåsjal till en kompis som är nyfiken och gravid (jag är också nyfiken på trikåsjal eftersom jag inte provat någon :P ) och behöver råd!
Tänkte sy en med en ficka fram, typ hug-a-bub, eftersom man då inte får en söm mitt fram (har delat 2,5 m trikå på längden och sytt ihop).
Problemet är att jag tycker det blir rätt så ostretchigt mitt fram där fickan är, känns som att den skulle ge dåligt stöd som "smokingbälte".
Vad tror ni som är vana - ska jag prova med fickan eller sy om så att det blir en söm mitt på istället = tunnare och stretchigare men inte lika fint och en hård söm mitt på bebisen?
Användarens profilbild
Av Fru Johansson
Jag sydde en egen tråkåsjal till bebben. Det blev med söm mitt fram, men jag sydde först ihop bitarna och sen vek jag tyget på båda sidor om sömmen och sydde ner den med tvillingnål och fich två nya sömmat. Dels för att jag tyckte det blev snyggare och dels för att slippa knövel.
Så jag röstar på söm istället för ficka :) .

En liten grej bara, jag hade väldigt tunt tyg och det rullade sig i kanterna och gick inte att bära i så länge, sen gick tyget sönder lite i sömmarna när man drog för mycket. Men den funkade super i början när han var alldeles nyfödd :) .

Lycka till!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?