Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av zandrama
Så var det konstaterat att liten V har öroninflammation med sprucken trumhinna, och genast vill jag ha nåt för att skydda öronen. Hjälmmössor är ju helt perfekta på det, men finns bara upp till strl 62 eller 44 och liten V har 48 eller 80. :roll:
Så jag tänkte sy en (eller ett par) ikväll, men behöver mönsterhjälp (eftersom jag inte orkar tänka 8) :oops: ). Nån som vet nån hemsida som har hjälmössemönster?
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
Jag har ritat på fri hand och sytt till Karin, och det blev faktiskt inte så illa! Fast det underlättar ju iofs om man har ett vaket barn att mäta lite på, förstås.
Användarens profilbild
Av zandrama
Hur har du ritat? Är det bara två likadana delar med rundat bakhuvud och, öhm, hur blir framsidan av delarna isf?
Användarens profilbild
Av Dafe
Katvig och Ej Sikke Lej har fina trikåhjälmar i 74/80 annars. Och Svea Star har i velour. :wink:
Användarens profilbild
Av zandrama
florin skrev:har du ingen liten mössa du kan rita av och förstora lite?
Nä... :cry: Eller JO förresten! Jag har ju köpt två små på Lindex till lillebror! Tack för tipset! :idea:
Användarens profilbild
Av zandrama
Dafe skrev:Katvig och Ej Sikke Lej har fina trikåhjälmar i 74/80 annars. Och Svea Star har i velour. :wink:
Fast det tar ju ett tag innan de kommer om jag köper via nätet, och jag vet inte riktigt vart jag ska leta annars... :roll:
tinaw skrev:Jag har en stickad blå som nog passar, du kan få den om du vill.
Hemskt gärna! :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?