Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av amöba
Har hittat en jacka som jag tänkte sy om till bärjacka (ffa för magbärning) nu till vintern. Först var min tanke att sy en panel med dragkedjor och byta ut dragkedjorna i jackan så att det blir samma sort. Skulle bli en snygg lösning, täntke jag. Men vid närmare titt såg jag att tryckknapparna som också finns är slagna genom dragkedjetyget (eller vad det nu heter, tyget som dragkedjan sitter) så det blir svårt att byta ut den utan att göra stor åverkan på jackan...

Någon som vet hur det är med tryckknappar - är det standardstorlekar på dem? Tanken är i så fall att sy panelen med tryckknappar så att jag knäpper fast den istället för att dra igen med dragkedja. Blir det tillräckligt (vind)tätt, tror ni? Finns det andra smarta förslag på hur jag ska kunna sätta i en panel på ett snyggt och smidigt sätt?
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Jag har sytt en panel till en fleecejacka. Jag satte dragkedjor i panelen och sen i jackan, innanför den befintliga dragkedjan. Det ser helt ok ut.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?