Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av UlleL
Nu har jag gjort min andra MT (den första helt enligt eget mönster), J har förstås hjälpt till en hel del med att sitta i knät när jag sydde på symaskinen och låta mig ta mått på honom.

Här är resultatet: :oops:

Bild
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Fin! Är den skön att bära i?
Av UlleL
Sara med 98+02+05 skrev:Fin! Är den skön att bära i?
Tack! Ja, den är jätteskön.
Gjorde den mycket mindre än mitt först alster bara 30 cm i bredd och 35 cm höjd (exklusive midjebandet) J gillade inte den förra eftersom han verkade tycka den var för hög i nacken när han var vaken. Nu får han fortfarande stöd av mina axelband ifall han skulle vilja sova. Axelbanden gjorde jag däremot riktigt breda så att det mer blir som att bära i en vanlig sjal.
Av UlleL
Annika80 skrev:Fin, men jag tycker det ser väldigt trångt ut mellan axelbanden :roll:
Kan se så ut, men på ser det annorlunda ut. Banden går ju svagt utåt så när de kommer till mina axlar så blir det perfekt. ;-)

Tänkte att sambon skulle fota oss när vi kom in från snöstormen igårkväll men han var inte hemma då. Lättare att förklara med bild :-)
Användarens profilbild
Av Alex
Nice! Får vi se en bild In Action, oxå!? :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?