Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Yonez
Jag har köpt tryckknappar (såna som sitter på nästan alla bodysar) men det blir inte bra när jag skall sätta fast dem. Hamrar och har mig men lyckas bara med en av tio :?

Någon som har ngt bra tips :?:
Användarens profilbild
Av Yonez
det är små små taggar på ena delen som skall genom tyget och sedan bankas in i den andra delen. Behöver således inte göra hål i tyget. Men de där små taggarna är svåra att få riktigt rätt så de böjer sig lätt när jag hamrar. (är rädd för att tyget är lite i tjockaste lagret, fleece)
Användarens profilbild
Av Madde
Jag undrar samma sak... :roll:

Jag köpte ett set med såna knappar och en tång på Lidl. Men det kvittar hur jag klämmer och pressar, det blir inte bra ändå! Kanske är det så att det är knapparna som inte är så bra... :roll:

Jag har oxå satt mina i fleece.... :roll:
Användarens profilbild
Av Yonez
skönt att jag inte är ensam om problemet.
hoppas det finns ngn här som kan hjälpa oss
Användarens profilbild
Av florin
Jag har använt såna flera gånger och aldrig haft problem... Har visserligen inte provat i fleece... å så har jag köpte dem på Ohlssons men det borde väl inte skilja så mycket i kvalité :roll: Ska prova med mina i fleece så återkommer jag :-)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?