Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Summer
Sydde en påse förra veckan och där vadderades bara baksidan. Tänkte att det räckte, vadderingen gör ju påsen lite stelare också. Ett mellanting skulle ju kunna vara att ta dubbel fleece. Jag är också osäker på vad som räcker men tänkte att man får väl sy en till om den inte räcker i värmen hela vintern ;). Ville ha någon som jag kunde använda redan nu....
Användarens profilbild
Av miso
Det är knepigt det där. Jag hade nog vadderat den för att den skulle bli lite mer mysig. Det beror också på hur man tänker sig att den ska användas, ska barnet dessutom ha overall så räcker det säkert när det är kallt men tänker man att man ska kunna sätta ner bebisen i inomhuskläderna så bör den nog vara vadderad. Men man kan ju alltid komplettera med filtar om det är riktigt kallt.
Användarens profilbild
Av lenaj
Dorislina skrev:Hm vad svårt det blev. Tanken är att han ska kunna sitta i den när vi är ute på promenad både nu och i vinter. Möjligen att vi ska använda den om vi, mot förmodan, tar vagnen när vi gå i affärer också. Men då går den ju att knäppa upp så...Nä jag tror nog jag ska vaddera den också, med ett lager vadd. Bättre han har mindre kläder på sig än mer.

Tar gärna emot fler åsikter dock. :)
Det går också att ta et vanligt täcke som foder. Et gammalt man inte använder längre. Sy fast tyget på det först och sen klipp runt tyget. Då blir den riktig god och mysig. :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?