[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Undefined array key 360071
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/ext/alfredoramos/seometadata/event/listener.php on line 114: Trying to access array offset on value of type null
Två funderingar: pyamas och AIOblöja - sjalbarn.se

Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av jag71
Ja du jag har egentligen ingen aning men skrutt här har en nattskjort som är sydd till honom. Mormor köpte tyget och det är som tunnfleec (det är inte fleec men det påminner om det.) Funkar utmärkt. Köp billig fleec och prova hu rhan trivs och sen efter det kan du ju köpa något snyggare om du vill. Kanske till och med så att det blir billigast att köpa någon fleecpläd på extrapris och klippa hejvilt i? :hmm: Bara en liten tanke från mig... någon annan som vet!?
Användarens profilbild
Av florin
Men fleece är ju ofta en stor andel polyester, det skull inte jag villja sova i :oops: Blir ganska svettigt att ha huden mot fleece...

Men jag skulle fortsätta med vanlig pyamas i bomull om inte barnet verkár frysa... Anton har varit en täcke och filt-hatare sedan han var några månader gammal så han har alltid bara sovit i e´n vanlig bommullspyamas.... å vi har inte så vidare varmt i sovrummet... han fryser INTE!!!!! Ilband har vi satt på tunna ull-strumpor...

Bomullsflanell är ju lite varmare annars

ursäkta om det blev lite stavfel, har en hoppandes AA i knä

Vilken uppdatering! Grattis! :loving:

Nu har jag äntligen kommit mig för att s[…]

Virkhjälp sökes!

Sjalbarn är bäst :heart: Verklige[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?