Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av tumbler
:D Jag har beskrivning på ett likadant i en bok från 70-talet om att sy saker till barnen, smart och enkelt (och myyycket billigare än ett lekhus i trä) :D
Användarens profilbild
Av jullan
He he, jag har ett sånt från tidigt 80-tal. Som jag fick när jag var liten. Ett indiantält, gult med en indian på. Jag ääääälskade det. Min dröm var som liten att bli indian när jag blev stor. :oops:
Användarens profilbild
Av jazoo
Kul!

Min mamma hade ett riktigt indiantält på tomten när jag var ung, som hon bodde i hela somrarna (ja pappa också förstås, men det var mest mammas grej). Vi bodde väl där också när vi var riktigt små, men sen var det rätt kul att ha huset för oss själva istället.

Förresten fanns det ju alldeles för mycket roligt pyssel på den där sidan... Så mycket pyssel så lite tid.....
Användarens profilbild
Av thanisa
Vad trevligt tält. Har en sybok här hemma som har en massa mönster. En av sakerna är ett lektält att ha inomhus, man syr egentligen ett överdrag till ett bord och den syglädje de har lagt ner på det är en fröjd, om jag orkar någongång så har jag tänkt göra ett som passar till stora bordet hemma, det är det bordet som används minst och om jag gör det så ska jag sy fönster och blomlådor hela alltet så att det blir ett riktigt lekhus i tyg.

Vilken uppdatering! Grattis! :loving:

Nu har jag äntligen kommit mig för att s[…]

Virkhjälp sökes!

Sjalbarn är bäst :heart: Verklige[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?