Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Mamma Eli
Jag vill sy en egen skötväska! Hittar ingen som duger åt kräsna mig. :x Vill ha en med stort utrymme - med många bra fack för mat, blöjor, kläder, mina egna papper, m.m. Den ska vara av ryggsäcksvariant med midjerem för sjalbärande och även gå att hänga på vagn.

Är det någon som har någon bra beskrivning på ovanstående eller liknande?

Tips på tyg man kan använda sig av? Tips på var man kan köpa bra tyg som är tåligt?

Blir så arg när alla väskor är så dyra och inte ens uppfyller mina krav. :evil: En skötväska bör väl gå att endera bära på ryggen eller fästa på vagnen i alla fall!?
Användarens profilbild
Av Mamma Eli
:D Du är verkligen pålitlig Tina! Förstod att du skulle ha något att komma med. :D Har sett den beskrivningen men är ute efter en mycket mer avancerad väska. :P Kanske Tina har något tips på bra tyg man kan använda? Kanske till och med finns något på lager hemma hos dig?

Det ska nog inte vara alltför svårt att knåpa ihop en väska, men det vore ju lite enklare om man hade en beskrivning att utgå ifrån. Får kolla efter vanliga väskbeskrivningar att utgå från.

Vilken uppdatering! Grattis! :loving:

Nu har jag äntligen kommit mig för att s[…]

Virkhjälp sökes!

Sjalbarn är bäst :heart: Verklige[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?