Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av puppan
När jag var liten så hade jag ett påslakan som var rosablommigt som jag bara älskade! Det finns ju inte kvar förstås, men när jag hittade ett sådant på Tradera så var jag ju bara tvungen att slå till! :lol: Blev kanske lite dyrare än vad jag hade tänkt mig, men det kan inte hjälpas.. :wink:

Iaf så har jag sytt två förklädesklänningar till två små kompisar till Kajsa, en väska och en nyckelring till mig själv.

Bild

Tänker förstås sy en klänning till Kajsa också och kanske en tunika eller liknande.

Jag äälskar det här tyget!! :lol: :heart:
Användarens profilbild
Av binaem
puppan skrev:Jag äälskar det här tyget!! :lol: :heart:
Håller med dig. Underbart :heart:
Användarens profilbild
Av mallinpallin
Åh, vad fint :love:
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Jättefint! Var det du som hade likadant blått??

Jag fyndade ett sånt påslakan - visserligen lite slitet - fast med stora blommor - för en tia på pingstkyrkan häromveckan.
Användarens profilbild
Av Kotten
Du är så himla duktig puppan! :D Superfina saker!
Användarens profilbild
Av Ingetora
Jag döör, vad fina!

Faktiskt så hade vi också ett nästan likadant lakan som jag älskade! Fast det var blått och blommorna + bladen var ordnade som rankor och var mycket större. Har kvar lite av det tyget här hemma, men det är alldeles trådslitet, duger nog inte till nåt tyvärr. :(
Användarens profilbild
Av Buscilla
Grrrrrrrrrrrymt...vad läckert :heart:
Senast redigerad av Buscilla den mån okt 09, 2006 09:37, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av sacha42
jättesnyggt, både tyget och dina kreationer :D
Användarens profilbild
Av Eulalia
Jag instämmer :D !
Jättesnyggt :!:
Användarens profilbild
Av puppan
Sockertopp skrev:Jättefint! Var det du som hade likadant blått??

Jag fyndade ett sånt påslakan - visserligen lite slitet - fast med stora blommor - för en tia på pingstkyrkan häromveckan.
Nä, jag önskade att det var jag som hade ett blått, men icke...
Mina föräldrar hade det i blått, men det är kastad för länge sedan. *Snyft* :wink:

Och vad orättvist att du hittade för en tia.... Fast jag tröstar mig med att mitt knappt såg ut att vara använt och få försöka gå på lite loppisar i framtiden. :lol:
Användarens profilbild
Av Lingling
Jättefina, Gillar kassen särskilt, och så är jag svag för den modellen på klänningar ... Men roliga kassar väskor i kul tyger är så trevligt.
Användarens profilbild
Av Maerion
Tjusigt!
Väntar själv på påslakan från tradera som jag tänkte knåpa ihop någonting av! :D
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Åh! :love: Fint!!!

Vilken uppdatering! Grattis! :loving:

Nu har jag äntligen kommit mig för att s[…]

Virkhjälp sökes!

Sjalbarn är bäst :heart: Verklige[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?