Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av binaem
mimmis skrev:Är det nån som har nå bra och enkla tips på vad man kan sy till Halloween?
Förra året sydde jag en drakdräkt,ska se om jag har ett kort senare. Var en enkel tunika i velour med sydda taddar stoppade med trekantiga skumgummibitar på ryggen och huvan.

I år vill Emelia vara spindel så jag tänkte köpa en svart tröja och svarta byxor och sedan sy 4 extra ben som sticker ut från tröjan. Till detta en hätta somommöjligt blir lite lurvig.

Ett annat enkelt tips är pirat, svarta byxor, rödrandig tröja ned scart knuten runt midjan, ögonlapp och scarf runt håret.

Finns en bra bok på vårt bibliotek om maskeraddräkter för barn.
Användarens profilbild
Av linafelicia
Min favorit ur utklädningslådan när jag var liten var en kattdräkt som mamma sytt av en svart gymnastikdräkt. Hon hade sytt på en vit rundel på magen och en svart svans där bak. Sen hade hon gjort tygöron som hon satt fast på ett diadem.
På samma maskerad var min bror stålmannen. Blå långkalsonger och tröja med påsytt S på magen. Röda badbyxor utanpå och sen en röd cape.
En annan maskerad var min bror turist. Han hade shorts och hawaiiskjorta. Solhatt och solglasögon 8) . Kamera runt halsen och en karta i handen som han gick och pekade på och frågade folk om vägen :lol:
Jag älskar maskerad och ser fram emot när mina barn har blivit så stora att jag får sy maskeradkläder till dom :eld:
Av MammaTess
Birka27 skrev:
mimmis skrev:Är det nån som har nå bra och enkla tips på vad man kan sy till Halloween?
Förra året sydde jag en drakdräkt,ska se om jag har ett kort senare. Var en enkel tunika i velour med sydda taddar stoppade med trekantiga skumgummibitar på ryggen och huvan.

I år vill Emelia vara spindel så jag tänkte köpa en svart tröja och svarta byxor och sedan sy 4 extra ben som sticker ut från tröjan. Till detta en hätta somommöjligt blir lite lurvig.

Ett annat enkelt tips är pirat, svarta byxor, rödrandig tröja ned scart knuten runt midjan, ögonlapp och scarf runt håret.

Finns en bra bok på vårt bibliotek om maskeraddräkter för barn.

Har du nåt kort på drakdräkten???
Användarens profilbild
Av Madde
Wow vad häftiga de blev! :tumsup:

Vilken uppdatering! Grattis! :loving:

Nu har jag äntligen kommit mig för att s[…]

Virkhjälp sökes!

Sjalbarn är bäst :heart: Verklige[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?