Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Hur länge har ni fått vänta efter det att ni satt in pengar, på att få antingen en bekräftelse att pengarna kommit in eller till det att ni fått det hemskickat.

Undrar bara för min mamma ska sy en och hon har satt in pengar, men varken fått sysatsen eller hört något om pengarna kommit in, hon har visst tydligen även skickat mail för att höra om pengarna kommit in.
magda_ skrev:Hur länge har ni fått vänta efter det att ni satt in pengar, på att få antingen en bekräftelse att pengarna kommit in eller till det att ni fått det hemskickat.

Undrar bara för min mamma ska sy en och hon har satt in pengar, men varken fått sysatsen eller hört något om pengarna kommit in, hon har visst tydligen även skickat mail för att höra om pengarna kommit in.
Ja det borde väl tinaw kunna svara på :lol:
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
tinaw som brukar vara så snabb med både att skicka varor och svara på mail, kanske nått som krånglar för henne med mail eller så.
Användarens profilbild
Av CrazyMagpie
Skogskajsa skrev:tinaw som brukar vara så snabb med både att skicka varor och svara på mail, kanske nått som krånglar för henne med mail eller så.
Låter troligt att det är nåt sånt, för det har gick då ruskigt fort att få sakerna när jag beställde och ännu snabbare att svara på mail!
Användarens profilbild
Av tinaw
Hej!

Jag har skickat ett par satser i början på veckan, och har inga fler att skicka just nu, så det måste vara någon av dem. Paketen är ganska stora och ibland tar posten någon vecka på sig att leverera. Jag har haft strul med mailprogrammet hela veckan, det har markerat och avmarkerat saker som lästa lite hipp som happ, så jag ska kolla och se om det är nåt jag inte svarat på.

/Tina

Uppdatering: Sådär, nu har jag rotat runt i mailen och såg att jag missat att svara! Ursäkta! Men paketet är som sagt skickat och bör redan ha kommit fram.
Av magda_
Det är lugnt, grejerna kom idag. Hoppas Tina att du inte tog illa upp. Jag tänkte mest höra hur länge det brukar ta. Men som sagt nu idag kom visst paketet fram, bara jag som var tidig med att fråga...
Användarens profilbild
Av tinaw
Nej, jag tog absolut inte illa upp! Om nåt har blivit fel måste man ju höra av sig! Bra att det kom fram :D
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
Även om tina har fel på mailen så missar hon väll aldrig en post på SB? ;-)

Vilken uppdatering! Grattis! :loving:

Nu har jag äntligen kommit mig för att s[…]

Virkhjälp sökes!

Sjalbarn är bäst :heart: Verklige[…]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?