Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Hihi vilka fina! Men hur sjutton har du gjort dem? I vilket material?
Användarens profilbild
Av lenaj
Så tuffa!! :D Är dom sydda för hand eller med maskin?
(Hur hinner du allt egentligen...;))
Användarens profilbild
Av florin
lenaj skrev:Så tuffa!! :D Är dom sydda för hand eller med maskin?
(Hur hinner du allt egentligen...;))
Sydda både på maskin och för hand. man kan ju sy allt för hand om man vill :-)

Jag ritar mönster och klipper ut när jagär med Anton. Han får en penna och ritar oxå på tyg, precis som jag :D Syr på maskin gör jag när han sover middag eller när han lagt sig för kvällen. Sy för hand kan jag ju göra när jag vill, dessa sydde jag klart samtidigt som jag och Anton byggde lego... Å så har jag ju en sambo som jobbar mycket nätter så han är ju hemma mycket på dagarna så då passar jag oxå på att pyssla :-)
Användarens profilbild
Av Skogskajsa
Åh sånna skulle man ju härmas och göra...och jag skulle nog sätta megneter på baksidan för Lukas gillar att leka med magneter på kylskåpet :-)
Användarens profilbild
Av Sara med alla barnen
Skogskajsa skrev:Åh sånna skulle man ju härmas och göra...och jag skulle nog sätta megneter på baksidan för Lukas gillar att leka med magneter på kylskåpet :-)
Vilken idé!!! :D Om jag bara hade tiiiiid :? :evil:
Användarens profilbild
Av ZaZi
Måste bara berätta att i natt drömde jag om din fina "filt-mat" :lol: . Du hade gjort en ärtskida också - med lösa små gröna ärtor i :lol: :lol: :lol: och jag minns att jag tänkte -gud, så pilligt! Hur har hon lyckats med det där!
massor av "filtmat" låg överallt. Allt superfint sytt...

Avundsjuk? :roll: jag? :oops: Kan jag väl aldrig tänka mig :wink:
Användarens profilbild
Av Blixa
Vilka fina! Lyxiga Anton som får så fina hemknåpade saker att leka med. :tumsup:
Användarens profilbild
Av florin
ZaZi skrev:Måste bara berätta att i natt drömde jag om din fina "filt-mat" :lol: . Du hade gjort en ärtskida också - med lösa små gröna ärtor i :lol: :lol: :lol: och jag minns att jag tänkte -gud, så pilligt! Hur har hon lyckats med det där!
massor av "filtmat" låg överallt. Allt superfint sytt...

Avundsjuk? :roll: jag? :oops: Kan jag väl aldrig tänka mig :wink:
Åh, nu blir jag ju så där super lycklig :D Tar det som en finfin komplimang att du drömmt så :lol: Men några ärtskidor med lösa ärtor blir det då inte ;-)
Användarens profilbild
Av SoFaD
jättefina o de ser väldigt välgjorda ut!
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Jättefina!!!
Och DET DÄR kan man väl kanske våga sig på att tänka att man skulle hinna någon gång/klara av... :lol: :lol: Jag menar till skillnad från florins övriga tingestar! :D :D
Men filt "måste" man väl inte zickzacka och sånt larv...väl?! :wink:
Användarens profilbild
Av florin
fantasiflicka skrev:Jättefina!!!
Och DET DÄR kan man väl kanske våga sig på att tänka att man skulle hinna någon gång/klara av... :lol: :lol: Jag menar till skillnad från florins övriga tingestar! :D :D
Men filt "måste" man väl inte zickzacka och sånt larv...väl?! :wink:

Haha, vad du är söt :D
Detta är ju jätte enkelt och nä man behöver inte zz, det funkar ju tom att sy för hand om man inte har symaskin eller inte vill sy på maskin pga andra skäl....Klart du ska försöka :-) Finns lite bilder att inspireras av i nått inlägg från mig som heter typ"nån som sytt leksaksmat"....
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?