Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av binaem
Så klart blev det en klänning även denna helg. Tyg från Åhlens. Hade för lite kantband hemma så denna fick fållad kant nedtill.

Bild

Har nu bara ett tyg kvar jag inte sytt av och det totaldissade Emelia (jag tyckte det var coolast av alla) :( Men som tur var var det en mamma på gatan som hemskt gärna ville att jag sydde en klänning av det tyget till sin dotter. Bild på det kommer säkert nästa helg :D
Användarens profilbild
Av johanna
:love: Den klänningen är ju galet fin! Vad är det för liten lapp på fickan? Och syr du efter nåt mönster eller på fri hand?

(Finns tyget på Åhlens NU månne? *hoppas*)
Användarens profilbild
Av lenaj
Jättefin! :D

Och varför finns det ingen "killiga" tyger på Åhlens... :cry:
Tycker inte jag kan sätta på sonen blommiga tröjor och byxor.. Jag försökte med en blommig mössa, men pappan skrek rakt ut! :lol:
Användarens profilbild
Av binaem
lenaj skrev:Jättefin! :D

Och varför finns det ingen "killiga" tyger på Åhlens... :cry:
Tycker inte jag kan sätta på sonen blommiga tröjor och byxor.. Jag försökte med en blommig mössa, men pappan skrek rakt ut! :lol:
Har undrat det samma :? . Finns ett, med brun/grön/turkosa rutor som är snyggt.
Användarens profilbild
Av binaem
johanna skrev::love: Den klänningen är ju galet fin! Vad är det för liten lapp på fickan? Och syr du efter nåt mönster eller på fri hand?

(Finns tyget på Åhlens NU månne? *hoppas*)
Lappen har jag beställt och på den står BirkaLi, tyckte det var roligt att ha ett eget märke på det man sytt.
Mösntet har jag konsturerat själv.
Och tyget inhandlades för 2 veckor sedan så det borde finnas nu.
Användarens profilbild
Av Annika80
Jättefin! Blir så sugen på att sy några med. Är det en ögla av kantbandet som du trär runt knappen?
Användarens profilbild
Av binaem
Annika80 skrev:Jättefin! Blir så sugen på att sy några med. Är det en ögla av kantbandet som du trär runt knappen?
Stämmer precis / Birka
Användarens profilbild
Av Lingling
Tänker jag ska sätta mig att sy, men det blir ingen tid på ngt konstigt sätt ...
Jättefin.
Användarens profilbild
Av kajsa kavat
Åh vad fin! :love: Och jag som har tyg kvar sen jag sydde min MT med det tyget.. man kanske skulle göra ett försök 8)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?