Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Lycke
Gick över och hälsade på min goa granne igår. Då säger hon;
"Jag har lagt undan något till dig, men jag vet inte om du ill ha det."
FEM underbara meter av smalspårig manchester. Klarar ni av att jag berättar vilken färg? SNYGGT BRUN!
Lyckliga jag! :lol:
Användarens profilbild
Av Buscilla
Avundsjuk, jag blir så avundsjuk :floet2: sjunger på bästa Nanne-mannér

Vad ska det bli av härligheten? En MeiTai????
Av trusis
nu blev jag riktigt avis... vill också ha!!!

fast det duger bra med orange eller olivfärgad med :lol:

hur mycket tyg behövs till en mt ungefär?
Användarens profilbild
Av Lycke
TinaW: Jag nöp mig i armen och kollade om jag drömde nyss; jag drömde INTE!

Buscilla: Nej, blir nog ingen MT... Funderar på en overall till Svea och kanske en omlottklänning till mig själv... Eller kanske klä om en vagn... :hmm: Ja, som du förstår så är idéerna många!
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
Buscilla skrev:Avundsjuk, jag blir så avundsjuk :floet2: sjunger på bästa Nanne-mannér

Precis min tanke...
Sjukt snyggt det skulle bli då! :twisted: :D

Stort grattis Lycke!!! :D :D
Användarens profilbild
Av Lycke
fantasiflicka skrev:
Buscilla skrev:Avundsjuk, jag blir så avundsjuk :floet2: sjunger på bästa Nanne-mannér

Precis min tanke...
Sjukt snyggt det skulle bli då! :twisted: :D

Stort grattis Lycke!!! :D :D
Jaaa, här på kvällskvisten har jag faktiskt börjat fundera på saken... Jag har ett tyg på vit botten med gula och bruna blommor som skulle bli skitfint som panel, och manchestern som band... Hm...
Förslag mottages annars tacksamt!
Användarens profilbild
Av jazoo
Ååååh grattis! Jag tror att den där manchestern skulle göra sig alldeles utmärkt som en snyggt fnittrig klänning till dig själv! ;)
Användarens profilbild
Av lenaj
Grattis med underbart tyg!
Är det samma goa granne som gav dej tyget til Barbara också? Jag vill också ha en sån granne!!!
:D :D :D :D :D

MT, nån fin klänning, kjol ja vad som helst är ju snyggt i BRUN manchester!!! :twisted:
Användarens profilbild
Av Lycke
lenaj skrev:Grattis med underbart tyg!
Är det samma goa granne som gav dej tyget til Barbara också? Jag vill också ha en sån granne!!!

MT, nån fin klänning, kjol ja vad som helst är ju snyggt i BRUN manchester!!! :twisted:
Tro det eller ej, men det är här en annan granne! Jag har förärats med grannar med guld i sina lador! :vågen:
Användarens profilbild
Av Lycke
trusis skrev:nu blev jag riktigt avis... vill också ha!!!

Öh,öh.... TINAW, hur mycket tyg behövs till en MT?!*ropar*
Jag är nämligen uuuurdålig på att beräkna tygåtgång...
Av belinda
typ 2 m :wink: jag brukar t 2,5, för att ha extra långt midjebälte.
Användarens profilbild
Av lenaj
Lycke skrev:

Tro det eller ej, men det är här en annan granne! Jag har förärats med grannar med guld i sina lador! :vågen:
Otroligt!! Jag har bara grannar som inte kan lämna från sej en enda sak, typ den som har mest grejor med sej till himlen vinner!!

Förresten, jag måste bara säga att jag skrattar så himla gott i blant när jag läser i din blogg. Som det om kräftorna tex... Obetaleligt!! Tycker jag ser honom ute vid bilen muttrande för sej själv! :lol:
Och det tål att sägas att jag är lite avundsjuk på din "lya"!!!
Användarens profilbild
Av tinaw
Lycke skrev:
trusis skrev:nu blev jag riktigt avis... vill också ha!!!

Öh,öh.... TINAW, hur mycket tyg behövs till en MT?!*ropar*
Jag är nämligen uuuurdålig på att beräkna tygåtgång...
2-2,5 m helbredd, ca 1,5 om man skippar ficka och syr banden i en bredare del vid axlarna och sen skarvar på en smalare del, ca 3,5 m på halvbredd men då blir axelbanden bara ca 20 cm breda (viulket iofs inte är fy skam heller, men 30 är bäst. :this:
Användarens profilbild
Av Lycke
lenaj skrev:
Lycke skrev:

Otroligt!! Jag har bara grannar som inte kan lämna från sej en enda sak, typ den som har mest grejor med sej till himlen vinner!!

Förresten, jag måste bara säga att jag skrattar så himla gott i blant när jag läser i din blogg. Som det om kräftorna tex... Obetaleligt!! Tycker jag ser honom ute vid bilen muttrande för sej själv! :lol:
Och det tål att sägas att jag är lite avundsjuk på din "lya"!!!
Vad kul att du gillar bloggen! Jag försöker bjuda på min man så mycket jag kan! :wink: :lol:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?