Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Nu har jag haft kul med symaskinen igen! Vad kul att bli inspirerad av barn att skapa en massa! Arvid gillar inget vidare att åka bil, så jag tänkte fixa lite bra ställ för leksaker, så han inte tappar dem utom räckhåll hela tiden. Det blev ett tygstycke att hänga på sätesryggen framför honom, med resårband som håller lite utbytbara leksaker, och en ficka att stuva undan dem när de är i vägen.
Bild Bild
Den lilla lila kudden sydde jag av bara farten - den innehåller prasslig plast och en liten burk med två skramliga knappar. Och om ni undrar vad PET-flaskan gör där, så är såna Arvids favoritleksaker för tillfället.

Men, mitt måtto är Multi-tasking, jag vill gärna att en pryl med så begränsad användbarhetsperiod ska kunna bli nåt annat sen. Så om man drar loss gummisnoddarna med leksaker, så blir den ett barnförkläde! Hoppas bara att den blir lagom stor, för jag har bara gissat måtten. Bandet till hals och midja är samma band, som går i kanaler på förklädet, vilket ger ganska mycket anpassningsmöjlighet i storlek.

Projektet kostade ca 16 kr.
Bild
Användarens profilbild
Av Blixa
Både snyggt och smart :tumsup:
Användarens profilbild
Av Lycke
Multi-tasking, den tanken var fin!
Av Xera
Jätte läckert och häftigt. Man blir verkligen inspirerad av dig :-)
Av Sussi med Maja
Både smart och snyggt! Vad kreativ du är!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?