Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av Ankina
Vad fin den blev, kan inte vänta tills jag får se den live. Kommer du på träffen imorgon??
Användarens profilbild
Av Marimba
Tack snälla ni. Det var roligare än jag trodde att få så många peppande kommentarer. :D Får väl snart ge mig på nåt nytt projekt då! :wink:
Ankina skrev:Vad fin den blev, kan inte vänta tills jag får se den live. Kommer du på träffen imorgon??
Tack och tack för hjälpen med tygval!

Nä, både jag och O är fortfarande lite för förkylda så det blir tyvärr inte av. Om det blir nåt nästa vecka så! (Eller också kan vi kanske kika förbi till helgen eller så. Då ska det vara smittfritt... )
Användarens profilbild
Av Annika80
Superfin! vaddå inte kan sy??? Iförsig så tänkte jag också innan jag sydde min :roll: , men utan mönster och beskrivning hade jag aldrig fått ihop en
Användarens profilbild
Av Marimba
Annika80 skrev:Superfin! vaddå inte kan sy??? Iförsig så tänkte jag också innan jag sydde min :roll: , men utan mönster och beskrivning hade jag aldrig fått ihop en
Ja, precis. Det är lätt att man sätter "titel" på sig själv, speciellt om man är ovan, men funderar man lite och tar det långsamt så blir det ju faktiskt något som fungerar till slut. Det är roligt! :D
Användarens profilbild
Av lenaj
Den var ju jättesnygg! O väldigt bra gjort av en som "inte kan sy"... ;)
Användarens profilbild
Av norkmedoo
jag tycker den är vacker! väldigt vacker!!

det föds ett litet habegär här... :love:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?