Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Yonez
Blir inspirerad av allt snyggt som sys här.
Är sugen på att sy en uppsättning 70-talskläder till min kommande bebis. Har kollat biblioteket men ej hittat några bra mönster där.

Någon som har bra tips om någon bok eller hemsida där jag kan hitta massa mönster?
Användarens profilbild
Av tinaw
På second hand brukar det finnas gamla mönstertidningar. Kanske prova med det om det inte finns nåt på bibblan.
Av belinda
"sy till barnen" av Elsebeth Gynther & Bjarne Solberg, finns på bibblan! massa fina 70-tals kläder att sy!
Användarens profilbild
Av Yonez
Tack för tipsen, nu skall jag ut och jaga mönster :-)
Användarens profilbild
Av Sockertopp
belinda skrev:"sy till barnen" av Elsebeth Gynther & Bjarne Solberg, finns på bibblan! massa fina 70-tals kläder att sy!
Inte på min bibbla :evil:
Av Ankina
Om den inte finns på din bibla kan du be dem ta hem den till dig, tror det kostar en 5:a men det kan det ju vara värt.
Användarens profilbild
Av Ester
jag har bokat den i Ljusne :wink:
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Ankina skrev:Om den inte finns på din bibla kan du be dem ta hem den till dig, tror det kostar en 5:a men det kan det ju vara värt.
Skickar de verkligen mellan vilka bibliotek som helst? Den finns inte på något av biblioteken som hör till Huddinge.....
Användarens profilbild
Av Yonez
Det brukar gå att beställa facklitteratur från vilket bibliotek som hellst i landet. De letar upp vart den finns ledig och sen beställer de hem den till bibblan. Här i VArberg kostar det 10kr.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?