Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Ester
tycker det är synd att dölja så fina fönster med gariner så mitt tps blir en kappa i nåt fint tyg uppetill bara
Användarens profilbild
Av Kotten
Kanske vita gardiner med något gult i? Typ sussimedmajas loppis-gardiner (finns i någon tråd, sök på "loppisfynd").

I love dina köksluckor! :D
Av Neva
Elin skrev:tycker det är synd att dölja så fina fönster med gariner så mitt tps blir en kappa i nåt fint tyg uppetill bara
Ja, jag har tänkt mig en kappa, träden utanför är ju ganska mysiga att titta på. :)
Kotten skrev:Kanske vita gardiner med något gult i? Typ sussimedmajas loppis-gardiner (finns i någon tråd, sök på "loppisfynd").

I love dina köksluckor! :D
Jag hittade tråden, men bilden var borttagen. :( Jag är impad över det duktiga tilltaget att måla om efter de nya gardinerna dock! :tumsup:

Spenderade ett par timmar i köket igår när jag började flytta över ett par saker, och det var riktigt trevligt faktiskt! Jag har svårt att tänka mig att ett kök i stil med min nuvarande kokvrå - raka vita luckor med moderna metallknoppar - skulle bli så mycket annat än ett stilrent rent vitt kök. Det nya (fast gamla) köket blir däremot mysigt (hoppas jag). :)
Användarens profilbild
Av amöba
Ikea har ett tyg med stiliserade krusbär på (tror jag att det föreställer). Tyvärr är mönstret ganska grovt, grova linjer. Men något i den stilen tror jag skulle vara fint i ditt kök. Men jag gillar ju rätt strama linjer ;)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?