Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Tabby
Ni som sytt Mt med vaderade axelband hur har ni gjort? Har ni vikt tyget dubbelt och lagt fleece i mellan? Om ni vikt har ni banden dubbelt hela vägen fram till slutänden av tygbandet, eller?
Användarens profilbild
Av Annika80
Hm hur menar du? Ska du sy en med breda band eller vadderade band?
Min är med vadderade band och då är ju banden ihopsydda som en tub och där inuti stoppade jag in tror det var 4 dubbel fleece.
Men skulle jag göra en till så hade jag på nåt sätt satt fast vadderingen innan jag sydde ihop axelbanden till en tub. För det var ett pilljobb utan dess like att få fleecen att ligga bra utan att knöla sig.
Användarens profilbild
Av Tabby
Jag menar som en tub, men man vadderar bara vid axlarna, eller hur. Hade du axelbanden sydda som tub hela vägen , alltså de ca 2 meter långa tyget som du knyter med ( fast bara en bit är vadderad)?
Hur långt vadderade ni på axelbanden??
Användarens profilbild
Av Annika80
Hej, ja hela axelbanden är som en tub, fast sidorna är sen vad heter det nu? dekorsydda? sydda med en söm några mm från kanten runt om.
Vadderingen var ja ca 20 -30cm lång, orkar inte springa o hämta häftet med instr. nu.
Men fråga TinaW annars, hon vet
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?