Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av funshine
ang bredden så sydde jag min med kanal nertill. ( enl. förlaga nånstans på nätet. kommer inte ihåg var den var dock kollade nog överallt innan jag gav upp och gjorde efter vad tyget räckte till.) hur som hellst med en kanal nertill kan man ju korva ihop det så det blir smalare och sedan breda ut den efterhand.
Användarens profilbild
Av tinaw
Jag minns vad du menar, det finns en länk från sleepingbaby.net till den sidan. Och så har jag den förstås :lol:
Användarens profilbild
Av Soffi
tinaw skrev:Men man syr ryggplattan i dubbelt tyg, jag har väldigt svårt att tro att en ryggplatta av stork skulle bli sladdrig. Man kan lägga ett extra lager tyg i mitten av nån stadigare sort om man vill. Men jag tror inte att det behövs.
precis så, har jag gjort. Ett stumt tyg, typ lakan blir inte bekvämt för varken barnet eller bärare. men plattan måste ha lite stadga! Storken blir nog jättebra! :D
Användarens profilbild
Av fantasiflicka
sus skrev:
fantasiflicka skrev:När ändå ämnet tages upp...

Har någon sytt en MT/liknande av en vävd sjal?
Har nämligen en stork här hemma som det blivit en reva i... :? :?
Hur funkar det? Blir det något bra eller?
Jag frågade i den här tråden om att sy en MT i pearl tyg. Vovvemor har tydligen gjort det och är nöjd, så en kasserad stork borde ju också funka.
http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewtopic.php?t=28970

(om du återkommer om ett par år eller så, så kanske min pearl MT är klar så kan du få testa :wink: )
Antagligen kommer detta projekt inte påbörjas förrän tidigast om några år... :lol: :lol: om jag känner mig själv rätt.
Men min förhoppning är att få en dag eller två med symaskin, på egen hand under Andreas semester. :shock: 8)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?