Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Tuve
Nu kom en tanke till i mitt Mei Tai-syende. Min sambo är väldigt stor och rund runt om. Eftersom jag är ovan vid hur axelbanden ska knytas på en mei tai så har jag svårt att veta hur långa jag behöver göra dem för att passa även honom, kanske med en annan knytning än jag, eftersom jag är rätt liten.

Vilka knytningar finns på meitai-axelbanden, och hur långa tror ni det behövs? Nån här som har testat på storvuxen person?
Användarens profilbild
Av Mia
Jag är 185cm, 75 kg så inte så stor men lång. Jag drar 2m. Så 2.4 kanske? Det är ju lättare att klippa av.
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jag är ganska liten (160 cm, 55 kg) och min sambo stor (190 cm, 120 kg). Vi har 2 m långa axelband och de funkar till oss båda. Han knyter "som vanligt" jag knyter tibetan om jag bär på ryggen och "omslutet" om jag bär på magen.
Användarens profilbild
Av tinaw
Jag är 174 i strl 46 och använder 2 m utan problem. Men att göra lite längre och korta är en bra idé.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?