Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Monia
Ni som har köpt symaskin från england, har ni koll på hur mycket frakten och ev tull kostar? Nu måste jag snart komma till skott och berika mitt liv med en ny symaskin :lol:
Användarens profilbild
Av medusan75
http://www.matri.nl/index-GB.html

De levererar inom EU för €15
Jag vart nyfiken för jag funderar själv på att köpa en, men jag har inte kollat runt vad som blir billigast. Det är nåt jag får vänta med att spara ihop till om nåt år tror jag tyvärr.
Användarens profilbild
Av VitaVera
Jag fick min maskin från www.sewingmachines.co.uk för ca 1,5 månader sen. Ungefär 400:- gick frakten på. Tull kände jag endast av på att de hade packat upp och kollat allt i kartongen, TROR inte det tillkommer nån tull inom EU.

Skrev om det i lotties symaskinsinlägg;
http://www.sjalbarn.se/data/forum/viewt ... highlight=

Har enbart positiva saker att säga, jag fick betala mindre än två tredjedelar av priset i Sverige och allt har gått supersmidigt. Men man ska vara medveten om att garantin endast gäller i England, blir det något strul med maskinen så måste den alltså tillbaks dit. Peppar, peppar.

Men just nu är allt perfekt, jag :heart: min underbara Janome!!!
Användarens profilbild
Av Monia
Tackar för era tips :D Just nu lutar det åt en Janome DC3050. Även med frakt så tjänar men 1500:- (som man kan köpa fin easycaresjal för :twisted: )
Användarens profilbild
Av Monia
Tyras å Knuts mamma skrev:Jag vill ha en janome 1600 P
Den verkar mycket bra!! :)
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?