Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av linafelicia
Jag tänkte skaffa mig en liten paraplysulky som vi kan ha med oss i bilen när jag inte vill bära så långt.
Jag letar efter en med liggläge och tycker att dom är aldeles för dyra för något som man antagligen inte kommer använda så mycket.
Jag tänkte att det borde vara lätt att hitta en begagnad men jag är alergisk mot rutiga och mönstrade som var så modernt för några år sedan och därför undrar jag om ni tror att man kan klä om en?
Det borde väl inte vara svårare än att klä om en vanlig vagn? :roll:
Användarens profilbild
Av linafelicia
Den jag tittade på i en butik igår gick det att ta loss tyget och tvätta och då borde det ju gå att sy nytt?
Jag får kolla noga på den så att den om jag köper en begagnad.
Användarens profilbild
Av tinaw
Det är inte speciellt dyrt med en enkel nittång så kan man borra ur de gamla nitarna och sättas i nya annars.
Användarens profilbild
Av linafelicia
tinaw skrev:Det är inte speciellt dyrt med en enkel nittång så kan man borra ur de gamla nitarna och sättas i nya annars.
Ja, det låter ju som en bra idé, eller så kan man kanske ersätta dom med kraftiga trycknappar.
Användarens profilbild
Av Suskiv
Vår paraplysulky har fastskruvat tyg. Så det borde gå klä om.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?