Built to last
Why Would you Settle for Less when you can have More? Do not let other Authors Fool you with Empty Marketing Keywords. FLATBOOTS is what you Deserve. Built to last, Built from Scratch, Nothing Less.
Läs merOver a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...
Moderatorer: Asia, krakri, God_cares
Elina skrev:Man får tänka lite som när man målar med vattenfärger, den färg det man ska färga blandas med den färgen man färgar med.linafelicia skrev: Men hur ska du lyckas få den brun? Tegelröd + vilken färg = brunt?:
:
: Tänkte nog bara ta brun helt enkelt....
Nu blev jag ställd...
Elina skrev:svart funkar väl alltid att bara lägga på??Svart funkar alltid men ta rejält med färg så att den blir riktigt svart.
den får nog bli svart *velar*
Rätt snyggt med röda sömmar på svart oxå *tänker positivt*
korell skrev:Fast färgerna kommer ju inte blandas. Om du bara färgar den till en mörkare brun än den tegelröda är röd så att säga så är det nog inga som helst problem, utom ev sömmarna som ju pratats om tidigare. Jag skulle nog också sprätta bort ev märken (vet inte hur gamla ergo har det med märken) och sy på dem igen efter färgningen.Jag håller inte riktigt med om att färgen inte blandas, det är som om man målar med vattenfärg på ett tegelrött papper. Jag tror att det kommer att bli en brun med mycket rött i (men rött är väl en beståndsdel i brunt om jag inte minns min färglära fel).
Kom igen!:!:
mallinpallin skrev:Har du provar att färga den ännu?alltså *öhum* nej det har jag inte, har inte fått den ännu.. Ska tjata liet på den jag ska få den av...
*nyfiken*
We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]
The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]
All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]
this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]
Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?