Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av knutis
Mina första Cuddlebuns, nu även knappade. De ligger just nu i maskinen för att tätas ordentligt i PUL:et. Men somd et verkar är jag pådet hela nöjd.
Nu blir det till att sy fler och fler och fler.... :twisted:

Bild

Bild
Användarens profilbild
Av tinaw
Nu blir det till att sy fler och fler och fler.... Twisted Evil
*moahahahaha* :twisted:

Fina de blev! Har du provat storleken på Knut än?
Användarens profilbild
Av knutis
Jag hann prova den med blå/gult inner tyg på , innan han däckade för natten. Den verkar passa utmärkt.
Den andra var ju lite bredare i grenen, så det visar sig i morgon. Och vet du, jag knappade utan problem när jag kom hem. Fick lite snitts på det :wink:

Ha det nu så himla trevligt ( glömde säga det).
Användarens profilbild
Av Elin G
Ser ju jättesnyggt ut *impad* . Hoppas vi kan ses nåt i sommar så jag får se dem live :D
Av belinda
va söta :D förklara för en oinsatt: är cuddlebuns ditt alldeles egna märke? :D coolt!
Av FiaLisa
Har du sytt dem där själv???? Jag är totalt imponerad! :urule:
Användarens profilbild
Av zandrama
Tjusiga! Ibland är jag bra sugen på att köpe en kampress, men tror inte att det skulle löna sig... :roll: :cry:
Användarens profilbild
Av knutis
belinda skrev:va söta :D förklara för en oinsatt: är cuddlebuns ditt alldeles egna märke? :D coolt!
Nej, cuddlebuns är inte ett eget märke! Jag har köpt mönster från USA. Det verkar vara en bra modell. Sen har jag lite tur som bor så nära supersnälla BäraNära Tina, så därav knapparna :D
Av belinda
knutis skrev:
belinda skrev:va söta :D förklara för en oinsatt: är cuddlebuns ditt alldeles egna märke? :D coolt!
Nej, cuddlebuns är inte ett eget märke! Jag har köpt mönster från USA. Det verkar vara en bra modell. Sen har jag lite tur som bor så nära supersnälla BäraNära Tina, så därav knapparna :D
ok, men att ha sytt egna pocketsar är inte så illa det heller, det måste ju ändå vara helknepigt att få till! De ser ju jättefina ut :D
Användarens profilbild
Av knutis
Tack, :D
Det är ju lite av en drog, att sy 8) . Men nu har jag att göra ett tag...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?