Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av P
Men när jag kom hem så upptäckte jag att jag hade inget sådant papper som man ritar av mönstret på. För visst ska man väl ha ett sådant så man slipper klippa sönder mönstret man köpte?

Vad heter det papperet som ser ut som smörpapper och vad kostar det?
Användarens profilbild
Av Panakeia
det heter nått så fantasifullt som mönsterpapper, och kostnaden för dem e väldigt olika....mellan 50 - 100 kr för en rulle......
Användarens profilbild
Av P
Aha, ja då kanske jag kan köpa sådant då, ska kila iväg på affären senare.
Användarens profilbild
Av zandrama
Jag köpte en rulle mönsterpapper på tygaffären, men det går lika bra med bakplåtspapper på rulle. Om mönstret är bredare än pappret så är det bara att tejpa.
Användarens profilbild
Av marcy
Jag rekommenderar de dyrare mönsterpappret. Det är i samma kvalla som ett tunt tyg typ och håller WAY MUCH BETTER än smörpapper eller valigt mönstrepapper. Om du nu inte bara ska använda mönstret en gång.
Användarens profilbild
Av Åsa mamma till 4
Och jag rekomenderar "byggplast" :D
Vet inte exakt vad det heter, men jag har köpt det på ett byggvaruhus (Beijer).
Det är en tunn plast på rulle.
Lättare med mönsterpassning och kan användas igen och igen och igen utan att gå sönder. :D
Man ritar ut mönstret med vattenfast penna.
Användarens profilbild
Av persilja
Jag har också testat byggplast, och det är nog det allra, allra bästa om man ska ha ett mönster som håller.... men jag har nog bara några få mönster i det för när plasten tog slut var det bara mönsterpapper jag fick tag på.
Tidningspapper kan funka också, men då blir det lite pilligt att försöka se igenom för att kunna rita av....... Ehe. :roll:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?