Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Soffi
PS :heart: Tack för igår Emma! :wink:

Bild

Bär jag rätt??
Användarens profilbild
Av Veronica
Vilken fiiin... åh kanske skulle ta en sväng på en tygaffär i helgen. :-)
Användarens profilbild
Av puppan
Åh vilket härligt tyg! Jättefin är den! :D
Användarens profilbild
Av Kotten
Kvinna! Vad är det för tyg och var har du köpt det?
Användarens profilbild
Av tinaw
Vilken fin! Det ser bra ut. Du skulle kunna dra tyget mer uppåt på armen och vika det lite smalare, om du förstår hur jag menar. Mitten av tyget behöver inte nödvändigtvis vara i vikningen vid överarmen utan kan med fördel vara lite högre upp.
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
tinaw skrev:Vilken fin! Det ser bra ut. Du skulle kunna dra tyget mer uppåt på armen och vika det lite smalare, om du förstår hur jag menar. Mitten av tyget behöver inte nödvändigtvis vara i vikningen vid överarmen utan kan med fördel vara lite högre upp.
Jag förstår i alla fall inte.... :?:
Användarens profilbild
Av mammahappy
Ååå wow vad snygg!
Användarens profilbild
Av norkmedoo
:love: sååå fin och härliga färger!!!
Av Sussi med Maja
Jättesnygg! Otroligt att det ligger en liten människa där i :)
Användarens profilbild
Av tinaw
tinaw skrev:Vilken fin! Det ser bra ut. Du skulle kunna dra tyget mer uppåt på armen och vika det lite smalare, om du förstår hur jag menar. Mitten av tyget behöver inte nödvändigtvis vara i vikningen vid överarmen utan kan med fördel vara lite högre upp.
Jo, när man sätter på sig bärpåsen är den vikt på mitten. Om man lägger i barnet och sen tar man tag i det övre lagret tyg och drar det uppåt/inåt mot halsen så att vikningen liksom "rullas" högre upp på armen, och sen vikar man utåt igen, då blir tyget ungefär vikt i tre lika stora delar, det blir smalare över axeln och mindre i vägen när man rör armen. man kan fortsätta och vika i fler lager på samma sätt, om man vill.
Användarens profilbild
Av Soffi
tinaw skrev:
Jo, när man sätter på sig bärpåsen är den vikt på mitten. Om man lägger i barnet och sen tar man tag i det övre lagret tyg och drar det uppåt/inåt mot halsen så att vikningen liksom "rullas" högre upp på armen, och sen vikar man utåt igen, då blir tyget ungefär vikt i tre lika stora delar, det blir smalare över axeln och mindre i vägen när man rör armen. man kan fortsätta och vika i fler lager på samma sätt, om man vill.
Tack :tumup: Nu ska det övas! :D
Användarens profilbild
Av Soffi
Kotten skrev:Kvinna! Vad är det för tyg och var har du köpt det?
Ett offer från de 4 flyttlådorna på vinden :oops: Får grova ångestkänslor av att sätta saxen i tygälsklingar :mrgreen:
Användarens profilbild
Av Kaffemoster
tinaw skrev:
Aha, då förstår jag! :tumup:
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?