Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Av belinda
Kan man sy ihop två docksjalar till en ringsjal? Alltså jag förstår ju att man kan, men är det en helt idiotisk idé? Jag är vansinnigt sugen på en röd ringsjal av något slag och kom på den brillianta idén ( :hmm: :mitvit: ) sy ihop två hoppe-docksjalar.

Är det nån som gjort det, eller som skarvat en ringsjal på längden på detta vis? Nåt jag ska tänka på? Jag är ju inte ute efter nåt extraordinärt eller så, vill heltenkelt bara ha en röd ringsjal ju! :wink:
Senast redigerad av belinda den ons maj 31, 2006 13:41, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av Panakeia
hur breda är de?
jag skulle nog sprätta upp fållen på de sidor jag ska sy ihop och sen sy ihop med vändsöm....men det känns ju som ett förskräckligt slöseri med docksjalar? e det inte bättre att sy en ringsjal i nått annat tyg? eller köpa en hoppe paris å dela med nån so mvill ha en ringsjal?
Av belinda
Panakeia skrev:hur breda är de?
jag skulle nog sprätta upp fållen på de sidor jag ska sy ihop och sen sy ihop med vändsöm....men det känns ju som ett förskräckligt slöseri med docksjalar? e det inte bättre att sy en ringsjal i nått annat tyg? eller köpa en hoppe paris å dela med nån so mvill ha en ringsjal?
de är 35 cm breda.
jo det bästa är ju om jag hittar nån som vill slakta en dehli med mej, det lär ju bli enklast och bäst på alla vis. Men var göra av otåligheten då :lol: jag har helt snöat in på dehli-färgen helenfärgat har jag flera sjalar redan så det är inte lika intressant.
fast spädbarnsmamma som jag är ser jag inte riktigt att det skulle vara slöseri att använda 2 till en ringis, :wink: :wink:
Användarens profilbild
Av Panakeia
börja med att sätta ut en annons, å leta efter nån, både fru längtan och Kaja här på forumet letar ju nån att dela hoppediz med, för att de ska göra kortsjalar, köper ni då en 5.4 ihopa så blir det ju lagom kvar till en ringsjal till dig?Pma dem e mitt tips!
Av belinda
Panakeia skrev:börja med att sätta ut en annons, å leta efter nån, både fru längtan och Kaja här på forumet letar ju nån att dela hoppediz med, för att de ska göra kortsjalar, köper ni då en 5.4 ihopa så blir det ju lagom kvar till en ringsjal till dig?Pma dem e mitt tips!
där sa du nåt faktiskt tack för tipset! :D
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?