Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Monique29
Men hjälp vad fina grejer ni gör!!
Och det lammet var ju underbart. Gillade hästarna också.
Av belinda
oj jag känner att det rycker hårt i syarmen. blir väldigt sugen på att göra en såndär go giraff! tack för tipset!
Användarens profilbild
Av marcy
norkmedoo skrev:åh den taxen :love: och helt underbar :loving:
nu blev jag grymt sugen på att sy...
åh ge mig mera tiiiid!

lämnar ett litet bildbidrag på kotten...
(kunde vid tillfället inte hitta en endaste igelkott i hela malmö
så jag införskaffade lite tyg och vips, typ, så var kotten här)

Bild
sybeskrivning finns ingen...
Åhhh kotten är UNDERBAR!! :heart:
Av Jenny
mie skrev:Såhär ser en snäll tax ut (röran i bakgrunden syns inte alls :roll: )

Bild

Eskil fick den i etttårsprisang och även om han inte leker med den speciellt ofta så äääälskas den av storebror Valter som indoktrinerats till att :loving: :loving: :loving: :loving: :loving: allt som har med Dunderklumpen att göra!

/mie
Snälla rara älskade du! SÄG att du kan fixa en sån till mig! (lovar att betala RIKTIGT bra) Den skulle ju vara såååååå fin till Miras röda dunderklumpsängkläder!! :love: :love: :love: :tumsup:
Av FiaLisa
För några år sedan fanns det i Örebro en firma som sålde JÄTTEFINA mjukdjursmönster. De hette Jing Jang eller något sådant. Jag vet inte om firman finns kvar, men om den gör det så kan jag verkligen rekommendera deras mönster.
Användarens profilbild
Av florin
FiaLisa skrev:För några år sedan fanns det i Örebro en firma som sålde JÄTTEFINA mjukdjursmönster. De hette Jing Jang eller något sådant. Jag vet inte om firman finns kvar, men om den gör det så kan jag verkligen rekommendera deras mönster.
Går att hitta boken på bibbblan :-) Jag har den hemma för tillfället, ritar av de mönster jag vill ha inför framtiden :-)
Användarens profilbild
Av linafelicia
norkmedoo skrev:åh den taxen :love: och helt underbar :loving:
nu blev jag grymt sugen på att sy...
åh ge mig mera tiiiid!

lämnar ett litet bildbidrag på kotten...
(kunde vid tillfället inte hitta en endaste igelkott i hela malmö
så jag införskaffade lite tyg och vips, typ, så var kotten här)

Bild
sybeskrivning finns ingen...
Åhh, vad söt den var.
Nu kom jag ihåg en underbar liten igelkott som jag virkade till min man för många år sedan. Han hade den hängande i backspegeln på bilen.
Jag tror jag har ett helt häfte med beskrivningar till små virkade djur någonstans i gömmorna.
Användarens profilbild
Av Summer
linafelicia skrev: Nu kom jag ihåg en underbar liten igelkott som jag virkade till min man för många år sedan. Han hade den hängande i backspegeln på bilen.
Jag tror jag har ett helt häfte med beskrivningar till små virkade djur någonstans i gömmorna.
Kan du inte hitta det? Letar mönster på virkade djur till min syster som kan virka...
Användarens profilbild
Av Veronica
Men guuuu vad smart att gå på bibblan och låna mönsterböcker!! Att jag inte tänkt på det förut! :lol:
Användarens profilbild
Av linafelicia
Summer skrev:
linafelicia skrev: Nu kom jag ihåg en underbar liten igelkott som jag virkade till min man för många år sedan. Han hade den hängande i backspegeln på bilen.
Kan du inte hitta det? Letar mönster på virkade djur till min syster som kan virka...
Då letar jag idag..
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?