Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kotten
Nu ska jag äntligen sätta mig och lära mig sticka, jag har ju fått en beskrivning av buscilla på en halsduk (som med lite tur blir klar till jul). Men jag drar mig lite för att köpa garn i garnaffären inne i stan, något säger mig att de är säppdyra.

Finns det något bra handla garn-alternativ på nätet?
Användarens profilbild
Av Elina
http://www.garnshoppen.se Vet inte hur de ligger prismässigt, men när jag köpte garn så hade dom i alla fall det rekomenderade priset från tillverkaren.

Sen kan jag starkt rekomendera tradera. Säljs massor med garn där till riktigt bra priser!
Lycka till med stickandet!
Användarens profilbild
Av Buscilla
Elina skrev:http://www.garnshoppen.se Vet inte hur de ligger prismässigt, men när jag köpte garn så hade dom i alla fall det rekomenderade priset från tillverkaren.

Sen kan jag starkt rekomendera tradera. Säljs massor med garn där till riktigt bra priser!
Lycka till med stickandet!
Suger åt mig jag med. Tackar för tips :tumsup:
/Cecilia
Användarens profilbild
Av Buscilla
Kotten skrev: jag har ju fått en beskrivning av buscilla på en halsduk (som med lite tur blir klar till jul).
:tumup: All lycka till dig. Väntar ivrigast på resultat.

/Cecilia
Användarens profilbild
Av Kotten
Jag har bestämt mig för att först leta garn på Tradera, fastän jag råkat klanta till det där idag (köpte en lampa som måste hämtas i bergshamra, vilket blir knepigt eftersom jag bor i skåne).

Men, hur mycket kostar garn egentligen? Vad är rimligt för ett 50 g mohair-nystan?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?