Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Lindan
Jag undrar om det är någon som vet var stickmönstret till tröjan med får på finns. Har sett tröjan, den jag såg gick i olika grå nyanser jättefin, men jag hittade inte mönstret i affären.. vet någon....tänkte att jag skulle sticka vårtröjor till mina barn, om jag hinner vill säga vären är ju här redan och jag stickar förfärligt långsamt :roll: men det kommer ju en höst oxå som tur är :D
Användarens profilbild
Av Erik&Idasmamma
Jag har en stickbeskrivning från Svarta Fåret, nr 41. Där finns det bla en tröja med får i just olika grå nyanser, jättesöt!

De har en hemsida www.svartafaret.se Fanns även en lista med återförsäljare. Fanns en i Örebro, Handarbetsboden.

Lycka till! :D

/Katarina
Användarens profilbild
Av Knyttet & K
Jepp, det hade de :love:
Nu vet jag vad jag ska beställa av Alberts mormor...

Skit, det gick inte att länka bilden :hmm: Det är iaf den som heter lammtröja med ok
Användarens profilbild
Av Buscilla
Knyttet & K skrev:Jepp, det hade de :love:
Nu vet jag vad jag ska beställa av Alberts mormor...

Skit, det gick inte att länka bilden :hmm: Det är iaf den som heter lammtröja med ok
Underbar tröja :love:.
/Cecilia
Användarens profilbild
Av Sockertopp
Bara för att fylla i lite så hade Icakuriren ett mönster på en tröja med får på för nåt år sen. Tror den fanns både som tröja o kofra o både barn o vuxen. O om jag minns rätt var det får typ längst ner runt om.
Användarens profilbild
Av Vinterdrake
Jag har också en stickbeskrivning på den där fina tröjan med får. Skulle nog kunna avvara den om du vill köpa den av mig... :roll: PMa isf så löser vi det. :)
Användarens profilbild
Av Vinterdrake
Den jag har är i två olika grå nyanser med via får.
Användarens profilbild
Av EmilsMamma
Svarta fårets var ju bara för söt.... (tar mig friheten och länkar in bilden)

Bild
Användarens profilbild
Av Vinterdrake
EmilsMamma skrev:Svarta fårets var ju bara för söt.... (tar mig friheten och länkar in bilden)

Bild
Det är den beskrivningen jag har. :)
Användarens profilbild
Av April
Den tröjan har Saga fått av farmor :-D Den är supersöt!

Kram
Användarens profilbild
Av annalys
EmilsMamma skrev:Svarta fårets var ju bara för söt.... (tar mig friheten och länkar in bilden)
Bild
Såna har mina killar fått av mormor! :love:
Fast Simon har inte velat ha sin, och David har vuxit ur isn :? Men hemskt fin var han i den när den passade. Hoppas han vill ha Simons när han vuxit i den.
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?