Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Jag hittade just ett ställe med rejält sänkt pris på Singer overlock 754. Är den bra? Den är 4-trådig, har differentialmatning osv. Nån som vet nåt?
Senast redigerad av zandrama den mån dec 29, 2008 15:59, redigerad totalt 1 gånger.
Användarens profilbild
Av doddit
Jag vet inget om singer men jag har en pfaff 2.0 som funkar jättebra. Jag har bara haft den i 1,5 månad ännu men hunnit sy en hel del. Allt från tunn jersey till jeans och det blir snygga sömmar.
Vad jag kan se i broshyren så ser de väldigt lika ut, men det säger ju inte så mycket om hur den syr...
Av Emmiez
jag har den symaskinen och jag är jättenöjd. har haft den i 7 månader och den har fungerat kanon hela tiden. och dom e snabba på att leverera, jag beställde ena dagen och dagen efter var den på posten :vågen:

nu har jag ju inte så mycket andra maskiner att jämföra med, men jag tycker den är bra.

om du köper den se till att köpa mer tråd, för den som sitter på räcker inte länge. den tråden dom säljer tycker jag är bra :D
Användarens profilbild
Av zandrama
Det låter ju toppen. :vågen:

Problemet nu är väl bara att en Janome 744D från England kostar lika mycket... Ska jag satsa på en sån istället? :help:
Av RG78
Vet ingenting om Singers OL, däremot har jag dålig erfarenhet av deras symaskiner. Kommer aldrig mer att köpa någon symaskin av det märket...

Jag har Janome 644D och är supernöjd. Det som skiljer 644D och 744D är i stort sett bara att 744D har en friarm. Jag pratade med flera försäljare och de flesta upplevde 644D som snäppet mer pålitlig och tyckte inte man behövde friarmen eftersom den ändå var för stor om man ska sy barnkläder.
zandrama skrev:Det låter ju toppen. :vågen:

Problemet nu är väl bara att en Janome 744D från England kostar lika mycket... Ska jag satsa på en sån istället? :help:
jag skulle välja pfaff före singer. vet inte riktigt varför, jag har inget konkret att komma med men jag har umgåtts med slöjdfröknar i många år så det kanske är de som indoktrinerat mig :wink:

lycka till med valet!
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?