Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Kotten
Här kommer en amatörfråga igen. 8)

Om jag ska laga en reva (som ser ut som ett "L") i ett påslakan, hur gör jag det bäst? Kan jag bara zickzacka ihop det eller ska jag ha en lapp under?
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
tät sicksack räcker tror jag, vill du vara på den säkra sidan sätter du lite extra tyg under innan, inget avancerat det heller.
Användarens profilbild
Av Kotten
Sannasmamma skrev:tät sicksack räcker tror jag, vill du vara på den säkra sidan sätter du lite extra tyg under innan, inget avancerat det heller.
Ok, så får det bli då. Tack!
Kan man laga tjocka leggings som gått sönder i grenen på samma sätt?
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
ja, men där skulle jag nog hoppa över tyget under så det inte blir skavigt.

what have we become kottovic, sitter vi mitt i julenatten och diskuterar sömnad?
Användarens profilbild
Av Kotten
Jag vet, det är bedrövligt. Men så länge vi inte gör det på facebook så världen kan se hur o-cool man är så är det ändå ok.

Förresten, ser du också att min gamla avatar har dykt upp, fast lite sned? :shock:
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Kotten skrev:Jag vet, det är bedrövligt. Men så länge vi inte gör det på facebook så världen kan se hur o-cool man är så är det ändå ok.

Förresten, ser du också att min gamla avatar har dykt upp, fast lite sned? :shock:
ja, den är tillbaka, just som jag hade vant mig vid den nya också :roll:
Användarens profilbild
Av Kotten
Sannasmamma skrev:
Kotten skrev:Jag vet, det är bedrövligt. Men så länge vi inte gör det på facebook så världen kan se hur o-cool man är så är det ändå ok.

Hur gick det till? Det blir ju helt fel, jag är ju inte gravid nu. Iofs ganska jultjock, men det kan ju inte datorn känna av? Väl?
Användarens profilbild
Av Sannasmamma
Kotten skrev:
Sannasmamma skrev:

Hur gick det till? Det blir ju helt fel, jag är ju inte gravid nu. Iofs ganska jultjock, men det kan ju inte datorn känna av? Väl?
allt om mat har nån länk till databasen som känner av hur många saffransbullar vi har ätit :shock:
Användarens profilbild
Av Kotten
Sannasmamma skrev:
Kotten skrev:
Sannasmamma skrev:

allt om mat har nån länk till databasen som känner av hur många saffransbullar vi har ätit :shock:
herre gud, det är säkert så. jag tror att jag har ätit så många saffransbullar att världens samlade krokusar ser mig som ett hot.

Och förresten, jag ligger nog på allt om mats topplista ända sedan jag hittade de här: http://www.alltommat.se/recept?recipeid=2897
numera gör jag dem istället för vanliga kanelbullar. :mums:
Användarens profilbild
Av funshine
Kotten skrev:
Sannasmamma skrev:tät sicksack räcker tror jag, vill du vara på den säkra sidan sätter du lite extra tyg under innan, inget avancerat det heller.
Ok, så får det bli då. Tack!
Kan man laga tjocka leggings som gått sönder i grenen på samma sätt?
Varför har de gått sönder? Risken är väl att det snart går sönder igen. prövade att laga mina jeans som var nötta vid knäna och det brast lika snabbt igen fast precis utanför lagningen den här gången. Är det däremot en reva pga av något vasst så är ju inte tyget runt påverkat på samma sätt, då borde det funka bättre.
Användarens profilbild
Av Kotten
De har gått sönder i grenen. Kanske är det bara att slänga dem om ett tag?
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?