Bootstrap Framework 3.3.6

Over a dozen reusable components built to provide iconography, dropdowns, input groups, navigation, alerts, and much more...

Sybeskrivningar, tips, knep och knåp!

Moderatorer: Asia, krakri, God_cares

Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
Från Pinkgreen.se Nån som vet hur den är? Eller deras bambufrotté eller bambufleece?
Användarens profilbild
Av Shuna76
Det beror lite på vad du har tänkt sy av den..jag har testat bambu/hampafleecen, bambu/bomull & bambustretchfrottèn i blöjor & till det funkar den bra. Bambustretchfrottèn är jobbig att sy i med all stretch, men det beror nog mer på att jag inte har någon bra maskin & inte är någon speciellt bra sömmerska.
Användarens profilbild
Av Diesel
Shuna76 skrev:Det beror lite på vad du har tänkt sy av den..jag har testat bambu/hampafleecen, bambu/bomull & bambustretchfrottèn i blöjor & till det funkar den bra. Bambustretchfrottèn är jobbig att sy i med all stretch, men det beror nog mer på att jag inte har någon bra maskin & inte är någon speciellt bra sömmerska.
Nu håller jag inte riktigt med om det sista du skrev :wink: , blöjorna du syr är ju alldeles underbara :heart: - så nog är du en utmärkt duktig sömmerska! :vågen:
Användarens profilbild
Av Shuna76
Mja..ok då! :D Blöjor är jag rätt bra på att sy :rodna: men inte kläder, så om det är det tyget ska användas till så är jag kke inte så bra på att lämna omdömme. Fast den randiga bambu/bomullsfleecen passar bra till kläder oxå tror jag även om den är mer som trikå än fleece i strukturen.
Användarens profilbild
Av Shuna76
De är stretchiga allihop. Bambu/hampafleecen är minst stretchig & bambustretchfrottèn är jättestretchig & rätt tunn, tycker jag :roll: Bäst tycker jag om bambu/bomullsfleecen, den är trikåaktig & lagom stretchig..& fin med ränderna :)
Av Emmiez
jag köpte bambu/bomulen
o jag älskar den. sydde blöja, men vill sy annat med
såhär blev det :D
Bild
Användarens profilbild
Av Emmamedhunden
Ja de ser jättefina ut tygerna! Fina blöjor Emma! Den orangea färgen ser verkligen härlig ut! Då är det nog den minst stretchiga jag ska satsa på, eller den andra randiga... :hmm: Vill sy såna där croth byxor. (öppna i grenen) men sak nog sy ett par i ngt billigare tyg först, så jag ser hur det blir och om vi gillar modellen...
long long title how many chars? lets see 123 ok more? yes 60

We have created lots of YouTube videos just so you can achieve [...]

Another post test yes yes yes or no, maybe ni? :-/

The best flat phpBB theme around. Period. Fine craftmanship and [...]

Do you need a super MOD? Well here it is. chew on this

All you need is right here. Content tag, SEO, listing, Pizza and spaghetti [...]

Lasagna on me this time ok? I got plenty of cash

this should be fantastic. but what about links,images, bbcodes etc etc? [...]

Du har väl inte missat våra andra artiklar & köpguider?